
— У квітні 2016 року я стала директором телеканалу "ВІККА". Для мене це нова сфера діяльності. Ніколи не думала, що працюватиму на телебаченні. Але швидко зрозуміла особливості та нюанси цього продукту. Зараз можу обговорювати різні професійні питання з будь-яким журналістом, — говорить генеральний директор телеканалу "ВІККА" 40-річна Юлія Погостінська.
Черкаський обласний телеканал цьогоріч відсвяткував 25 років із дня заснування. Оновлюють студії — змінили студію новин. Планують зробити студію для дитячих програм і програми "Артчетвер". Сайт телекомпанії ввійшов у десятку кращих телевізійних хостів України.
— "ВІККА" — один із найкращих телеканалів Черкащини. Це не лише моя думка, а й аудиторії та показник рейтингів. За рік стали якісніші. Змінили концепцію каналу. Запустили багато програм — це "Профі", "За філіжанкою кави", "Скажи своє слово", "Теревеньки", — продовжує Погостінська. — Хочемо зробити програму для дітей. Постійно вивчаємо вподобання наших глядачів.
На телеканалі працюють майже 40 кваліфікованих людей. Це — редактори, журналісти, оператори, майстри монтажу, менеджери з реклами, спеціалісти з підбору кадрів і розподілу фінансів, водій.
— Працюємо рік у незмінному дружному колективі, — розповідає редактор сайта "ВІККА" Сергій Могилко, 29 років. — Щодня чітко знаємо, що потрібно зробити. Спрацювалися, швидше знаходимо актуальні теми для матеріалів. Сайт за рік значно покращився. Тепер читачеві зручніше шукати актуальні новини. Надалі плануємо вдосконалити архів матеріалів. На сторінку "ВІККА" в інтернеті підписуються в середньому по три-чотири людини щодня. Це приємно. Але більше думаємо про професійний рівень. Не ганяємося за рейтингами чи відзнаками.
У "ВІККА- НОВИНИ" цьогоріч почали давати анонси та з'явився рухомий рядок. Також оновили дизайн студії та змінили кольорове оформлення випуску новин.
— За рік колектив оновився емоційно, професійно й морально, — говорить шеф-редактор "ВІККА- НОВИНИ" 30-річна Олена Берестенко. — Робили багато благодійних акцій — щедрували, проводили аукціон побачень. Усі зібрані гроші віддаємо тим, хто цього потребує. Щоб дізнатися, що саме проводимо, є спеціальна рубрика "Роби добро з "ВІККА".
— Завдяки тому, що наповнення телеканалу стає сучасним і цікавим, збільшується аудиторія. Багато молоді цікавиться нашими новими програмами, — каже керівник рекламного відділу телеканалу "ВІККА" Тамара Шліхта, 52 роки. — Ефективність розміщення інформації на телеканалі збільшується. З'явилися нові дієві види реклами. Наші менеджери — професіонали. Підходять до кожного замовника індивідуально, працюють як їхні консультанти. Вдячні нашим постійним партнерам. Наступного року плануємо розвиватися ще більше, готові до нової співпраці.
Коментарі