неділя, 17 листопада 2024 14:25

Анна Беганська: 3D-художниця з персонажів з Харкова

Аналітичні прогнози передбачають стійке зростання світового доходу в ігровому сегменті медіаіндустрії з 2024 по 2029 роки. Очікується, що наприкінці зазначеного періоду він зросте на 45,53%, досягнувши 216,3 млрд доларів США. Ці дані підкреслюють високий попит на висококваліфікованих спеціалістів у галузі розробки відеоігор (GameDev).

Автор: Із особистого архіву Анни Беганської
  Анна Беганська, художниця з 3D-персонажів для відеоігор
Анна Беганська, художниця з 3D-персонажів для відеоігор

Однією з таких професіоналів є Анна Беганська - талановита художниця з 3D-персонажів для відеоігор з 10-річним досвідом роботи та визнаною експертизою, здобутою під час участі у великих міжнародних проєктах, таких як Heroes of the Storm (Blizzard), Zbrush Live, Seekers of Skyveil (Elodie Games) та інших. У цьому інтерв'ю Анна розповість, як вона потрапила в індустрію і чому ця сфера залишається такою перспективною сьогодні.

Анно, доброго дня! Розкажіть, як це - вивчитися на філолога і стати однією з найзатребуваніших 3D-художниць з персонажів для відеоігор?

Доброго дня! Своє професійне покликання я знайшла не одразу. Спочатку я здобула диплом магістра за спеціальністю філологія та переклад двох іноземних мов: англійської та італійської в Харківському національному університеті ім. В.Н. Каразіна. Однак, мене завжди приваблювали творчі професії, що дозволяють проявити свої художні таланти й фантазію. Через рік після закінчення університету, у 2014 році, я вирішила освоїти новий напрямок і пройшла навчання на 3D-художника з персонажів для відеоігор. Саме тоді мені пощастило почати працювати за фахом. Я брала участь у створенні таких відомих проєктів, як Heroes of the Storm (Blizzard), Darksiders Genesis (Airship Syndicate), Ruined King (Airship Syndicate + Riot Games) та Seekers of Skyveil (Elodie Games). Мені й уявити було складно, що досягну таких висот у сфері 3D-моделювання. Зараз моя робота приносить мені величезне задоволення, дозволяє постійно розвиватися професійно і робити значущий внесок у розвиток індустрії.

Вам вдалося не лише отримати досвід у різних компаніях, але й зробити вагомий внесок у розвиток кожної. Серед них такі лідери, як Dardo Studios та Think Tank Training Centre, остання входить у Топ-10 навчальних шкіл світу. Розкажіть про найцікавіший досвід у вашій кар'єрі.

Будь-який новий досвід завжди захоплює, а моя робота дозволяє мені постійно стикатися з цікавими завданнями. Найцінніший досвід я здобула у 2018-2020 роках, коли працювала в Dragon Fly Studio - аутсорсинговій компанії, яка надає високоякісні послуги у сфері 3D-графіки для ігрової індустрії. Там я брала участь у розробці персонажів для популярних ігор, про які я вже згадувала. Наприклад, моє ім'я можна знайти у титрах гри Ruined King від Airship Syndicate і Riot Games. Згодом мої персонажі "оживали" і на полицях магазину Riot Games Merchandise. Це дуже цінно для мене, адже моя праця окупилася високим попитом на ігрові продукти компанії та їхніх персонажів серед шанувальників ігрового всесвіту.

Працюючи в Dardo Studios у 2023-2024 роках, я створювала персонажів для багатокористувацької пригодницької гри Seekers of Skyveil. Наразі гра перебуває на етапі передрелізу, але відгуки на публічні плейтести обіцяють успіх. У гри приємна механіка та приваблива візуальна складова.

Зараз я багато часу приділяю наставництву у школах комп'ютерної графіки CG Spectrum та Think Tank Training Centre. Я продовжую вдосконалювати свої навички й одночасно виходжу на новий рівень, що дозволяє мені виховувати висококваліфіковані кадри для індустрії GameDev у всьому світі. Мені приємно усвідомлювати, що щодня я роблю внесок у розвиток спільноти, яка свого часу допомогла мені самій стати професійною 3D-художницею у сфері відеоігор.

Розкажіть трохи про те, чому ви обрали спеціалізацію 3D-художника саме з персонажів? Як загалом відбувається процес створення персонажа для гри?

Мене завжди більш за все цікавили люди - вони моє натхнення та мотивація. Навіть коли дивлюсь кіно, наприклад, я перш за все звертаю увагу на героїв, які вони, їхні внутрішні конфлікти, зовнішній вигляд, що написано на їхньому обличчі, чому для цього героя вибрали саме цього актора і так інше. Тому для мене було очевидно, що у сфері 3D-графіки я займатимусь саме персонажами.

Автор: Із особистого архіву Анни Беганської
  Одна з робіт Анни Беганської
Одна з робіт Анни Беганської

Процес створення персонажа дуже трудомісткий і займає багато часу. Мене дуже часто питають, скліьки часу потрібно для створення одного персонажу. Я ніколи не знаю, як відповідати на це питання, тому що є прості персонажі, яки робляться за кілька днів, а є складні, на свторення яких навіть двох місяців не вистачить. Однак, сам процесс, він в цілому один і той самий. Коли 3D-художник отримує концепт, а це 2D-картинка майбутнього персонажа, то він переходить до створення високополігонвльної моделі. Найчастіше це замає найбільше часу. Далі ми робимо ретопологію (створення низькополігональної моделі), UV-розгортка (щоб можна було затекстурити персонжа), потім "запікаємо" необхідні карти, і вже після цього всього переходимо до створення текстур персонажа. На цьому робота 3D-художника з персонажів завершується, і персонаж переходить до аніматорів, ріггерів та інших спеціалістів.

Вибір вас у якості ментора в престижних навчальних закладах свідчить про високу довіру до вас з боку адміністрації, а також про ваш професіоналізм! Чи існує конкуренція серед викладацького складу?

Ці навчальні заклади справді дбають про свою репутацію та залучають лише тих спеціалістів, які здатні забезпечити високі стандарти викладання і сприяти кар'єрному зростанню студентів. Я завжди прагну знайти індивідуальний підхід до кожного студента, про що свідчить той факт, що багато випускників мого курсу для початківців продовжують навчання на просунутих курсах саме під моїм керівництвом. Щодо конкуренції, до мене часто приходять учні від інших викладачів, що ще раз підкреслює мою здатність створювати довірчу атмосферу і продуктивне навчальне середовище. З упевненістю можу сказати, що багатий досвід і вміння чітко висловлювати думки роблять вас визнаним спеціалістом і цінним наставником поза конкуренцією. Перевірено на власному досвіді!

Автор: Із особистого архіву Анни Беганської
  Робота Анни Беганської
Робота Анни Беганської

Анно, Ви активно розвиваєте свії YouTube-канали GameDev from Gir, Anissa Genzho Art та Instagram, які вже мають понад 15 000 підписників. Розкажіть більше про цю діяльність.

Так, я хочу і можу ділитися своїми знаннями в різних форматах, зокрема й на цифрових платформах. З 2020 року я веду YouTube-канал зараз українською, раніше російською мовою під назвою "GameDev from Girl". Тут я створюю освітній і пізнавальний контент, присвячений індустрії відеоігор, зокрема 3D-моделюванню. Значна частина матеріалів - це навчальні стріми, на яких я ділюся своїм досвідом, оглядаю цікаві конференції, які відвідала, і беру інтерв'ю у талановитих професіоналів у цій галузі. Серед них такі відомі 3D-художники, як Марія Панфілова, Тамара Салатова та Юрій Фір. Я також веду спеціальну рубрику, яка користується особливою популярністю на моєму каналі. Вона присвячена покроковим туторіалам зі створення ігрових персонажів та інших об'єктів від початку й до кінця. Ці відео корисні для спеціалістів із різним рівнем підготовки.

З 2023 року я запустила й веду аналогічний канал англійською мовою - "Anissa Genzho Art", що дозволило мені охопити ширшу аудиторію та зробити корисні матеріали доступними для глядачів у всьому світі! Я хочу полегшити початківцям у 3D-мистецтві їхній важкий шлях, надаючи конкретний план розвитку кожному, хто дивиться мої відео. Я часто ділюся секретиками роботи з 3D-програмами, такими як Zbrush, а також пояснюю, як створити ефективне та вражаюче портфоліо, яке допоможе швидко досягти успіху в індустрії.

Ваша праця не залишилася непоміченою! Нам відомо, що у 2023 році ви стали офіційною стрімеркою проєкту Zbrush Live для медіаплатформи компанії Maxon (відомої своїм високим авторитетом у сфері цифрового мистецтва та розробкою провідних програм, таких як Cinema 4D, ZBrush та Redshift, які широко використовуються професіоналами для створення анімації, 3D-дизайну і візуальних ефектів). Поділіться враженнями від співпраці.

Ця пропозиція відкрила нові перспективи як для мого особистого розвитку, так і для розширення можливостей компанії Maxon. За цей час я провела безліч трансляцій, у яких розкривала переваги роботи саме з цими програмами. Я завжди мотивую свою аудиторію відкрити ZBrush і разом зі мною створювати щось нове. Таким чином, мої стріми завжди живі та інтерактивні!

Я також відвідала важливі для мене конференції, які підтвердили мій професійний рівень. Цього року компанія Maxon запросила мене виступити на конференції IBC'24 в Амстердамі в ролі спікерки, відзначивши високу якість моїх проєктів, створених із використанням ZBrush, а також мої навички публічних виступів. Там я представила лекцію на тему, яка мені дуже близька й зрозуміла: "Поради щодо ZBrush для створення стилізованого металу", де поділилася тонкощами створення металевих об'єктів і надання їм деталізованого реалістичного вигляду. Цей рік виявився надзвичайно продуктивним на різні формати співпраці, включаючи запрошення на закрите альфа-тестування нового продукту ZBrush для iPad! ZBrush для iPad - це інструмент для цифрової скульптури, який поєднує 3D/2.5D моделювання, текстурування й малювання. У ньому використовується запатентована технологія pixol, яка зберігає інформацію про освітлення, колір, матеріал, орієнтацію й глибину точок, що складають усі об'єкти на екрані. Мені завжди цікаво пробувати нові робочі інструменти, і я із задоволенням ділюся своїми відкриттями зі своєю аудиторією.

Анно, наскільки важливо відвідувати профільні конференції? Що б ви порадили молодим 3D-художникам?

Виставки та конференції - це не лише обмін досвідом, а й можливість завести корисні контакти. У 2020 році я виступала на конференції Games Gathering у Києві з доповіддю на тему "На що звертають увагу великі компанії під час оцінки вашої роботи". Цього року компанія Adobe запросила мене на міжнародну конференцію GDC у Сан-Франциско, де я провела лекцію в рамках заходу Substance Days на тему: "Tips & Tricks in Substance 3D Painter to Make Semi-Realistic Textures | Adobe Substance 3D". Це чудова можливість попрактикувати навички публічних виступів і глибше опрацювати матеріал. Уміння пояснити складний матеріал іншим демонструє глибоке розуміння теми.

Новачкам я насамперед рекомендую не боятися й сміливо заходити в галузь. Мої YouTube-канали та Instagram-акаунт завжди відкриті для обговорення будь-яких питань, пов'язаних із цією сферою!

Зараз ви читаєте новину «Анна Беганська: 3D-художниця з персонажів з Харкова». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі