У 61-річного Анатолія Богданова Ощадбанк вимагав 120 грн за обслуговування "Картки киянина".
— Після банкрутства банку "Хрещатик" треба було переоформити цю картку в Ощадбанку. Зареєструвався на їхньому сайті. 20 серпня пішов у відділення. Працівниця зробила копію мого пенсійного посвідчення. Запитала, де отримую пенсію. У Приватбанку, кажу. Вона тоді — з вас 120 гривень на рік за обслуговування картки, — розповідає Богданов.
"Картка киянина" — іменна. Пільговикам дає право на безкоштовний проїзд у комунальному транспорті, знижку в аптеках. Її може отримати кожен зареєстрований у столиці.
— Я вже рік користуюся "Карткою киянина". У попередньому банку грошей не вимагали, — додає Анатолій Володимирович. — У такому разі міській владі треба зізнатися, що це не соціальний проект і за послуги треба платити. Подзвонив на гарячу лінію в мерію, пообіцяли розібратися.
— Видача й обслуговування картки мають бути безкоштовні. Але банк нав'язує людям свої послуги — то відкрити кредитну лінію, то оформити страховку. Щомісяця на Ощадбанк скаржаться сотні киян. Та ми не можемо вплинути на цю установу. Радимо відмовлятися від будь-яких додаткових послуг, окрім переоформлення картки, — каже 35-річний Максим Бученко, заступник директора департаменту соцполітики міськадміністрації.
— Очевидно, чоловік не надав пенсійне посвідчення. Для таких клієнтів обслуговування коштує 120 гривень на рік, — кажуть у прес-службі Ощадбанку.
Коментарі
1