




Первым "концепт-каром" микроавтобуса считают Alfa 40-60 HP. Его с 1913-го по 1932-й выпускали в Италии.

Первый серийный микроавтобус выпустили в США в 1935 году. Это был Stout Scarab. Массово производить такой тип пассажирского транспорта начали в 1950 году.

В Советском Союзе наиболее массовым микроавтобусом стал РАФ-2203. Его выпускали на Рижской автобусной фабрике.

Сейчас микроавтобусы стали популярным средством коммерческих перевозок. Их еще называют "маршрутное такси".
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ: Как тюнингуют тракторы
×
Комментарии
это не пробки пративные!!!! виноваты. Это Попова и все руководство киева надо наф... выгнать убирать снег!!!!!!!!!!! Если вы на работе сделаете коллапс - и где будете до вечера???? А тут - чинно разъедутся по маетках, а киевляне домой попадут к вечеру.И так - до марта, а там - как говорил кацманавт - снег растает.
Попов такой же отвратительный мэр, как и Черновецкий. Много текста, а реальной работы нет. Один трёп. Если бы снегоуборочная техника была бы выведена в 4-4.30 утра, пробки были бы меньше раза в 4. Бюджет Киева просто дерибанится между нужными людьми, а водители, дворники и т.д. получают гроши. Интересно,сколько приписок в нашей мэрии? И нужен ли нам,киевлянам, такой мэр?
Интересно а педырыч стоит в пробке?
Хіба що в повітрі пробка буде то може й попаде :P
в запорах он стоит, с золотим унітазом
Конец света--репетиция.
Сижу дома из-за КГГ и Черновецкого, который все продал. Они ж про людей думают.
Кілька годин тому в Києві з надзвичайним успіхом відбувся щорічний День Пробкостояння, який за традицією припадає на день випадання першого снігу. Тисячі киян і гостей міста вивели свої автомобілі на дороги столиці, щоб зустріти свято разом.
Цей день має свої традиційні розваги і ритуали. Водії розмітають машини з-під снігу, радісно сигналять усім навколо в пробці та з радістю виїжджають на перехрестя на червоний сигнал світлофору, адже головна ідея свята — утримати пробки в столиці якомога довше.
День пробкостояння успішно Розпочався! Гадаю, він буде мати не менш вдале продовження і закінчення!


Навіть працівники ДАІ виглядають збудженими і по-святковому вбраними. Зі свіжим рум'янцем на величезних мордяках і святково відполірованими жезлами та кокардами, вони сяють, наче нова копійка.
Василь, водій ДЕУ Ланос: "Ну як... Якось спеціально не готувався. Ну, хіба кольоса не міняв на зімні. Бо так воно веселіше... Більше шансів, шо не пропущу празніка. І не пропустив. Тільки виїхав, як в свого кєнта Колю... у нього "копєйка" біла, так от я Колі в двері влетів на перекрьосткє! Так ми пробку ше зранку создали - до сіх пор не можуть нас розцепити. І ГАІшники нікак не доїдуть, бо пробки!"
Старожили кажуть, що це одне з наймасовіших святкувань за останні роки. І не в останню чергу це сталося завдяки Київській міській держадміністрації, яка з року в рік дуже відповідально готується до цього свята.
О. Попов, голова Київміськдержадміністрації: "Ми ще зранку заховали усю техніку, щоб не заважати людям святкувати, де-не-де випустили на шляхи двірників, щоб вони лопатами кидали сніг з тротуарів на проїжджу частину прямо під колеса. Водії не перестають тішитися і сигналити нашим комунальникам. Як завжди, місто виявилося повністю готовим до такого свята."
З вами був журналіст Олександр Гальмо, спеціально для програми "Паскуди всі".
А я запізнився на роботу майже на годину. Ще добре, що шеф теж запізнився
ти х...й
Наші доблесні комунальники лоханулись вже в котрий раз