Метро на Троєщину не будуватимуть, заявив столичний мер Віталій Кличко. Подільським мостовим переходом пустять швидкісний трамвай. Це майже вчетверо дешевше. У передвиборній програмі Кличко обіцяв прокласти нову гілку підземки до 2019 року.
Сполучення 300-тисячного житлового масиву Троєщина з правим берегом — одне з найважливіших питань у транспортній інфраструктурі Києва. За 20 років лунали різні заяви щодо прокладання метро в той бік. Досі його не побудували.
Споруджувати підземку на Троєщину не вигідно економічно, говорив голова міськадміністрації Володимир Бондаренко. Планував прокласти лінії з чотирма рейками — дві для трамвая і дві — для метро. Першим пустити трамвай, бо це майже в сім разів дешевше.
Метро на Троєщину — питання державного рівня, казав на початку року виконувач обов'язків голови КМДА Володимир Макеєнко. Тоді з держбюджету на проект виділили 147 млн грн. Вартість будівництва вище вп'ятеро, за оцінками. Роботи мали розпочати цього року.
Від 25 травня 2014-го, з Дня Києва, будуватимуть підземку на Троєщину, обіцяв Анатолій Голубченко, колишній виконувач обов'язків міського голови.
У вересні позаторік мало розпочатися будівництво метро на Троєщину, зі слів тодішнього голови КМДА Олександра Попова. Із 12 станцій гілки п'ять мали діяти вже у квітні 2013-го.
2007-й — рік початку прокладання метро на Троєщину. Про це 2006-го заявляв мер Леонід Черновецький. 2008 року підписав розпорядження про затвердження проекту будівництва й обіцяв, що лінію закінчать 2011-го. Згодом переніс початок робіт через фінансову кризу.
Мер Києва в 1996–2006 роках Олександр Омельченко обіцяв розпочати будівництво метро до кінця 2006 року. 2014-го під час передвиборної кампанії на посаду столичного голови вказав, що для цього вистачить трьох років.
Коментарі