




Цього року бренд House of Holland святкує своє десятиріччя. Нова колекція креативного директора Генрі Холланда перенесла глядачів у 2006 рік — мода на футболки з написами, що мали значення, та топи в сітку.
Візитною карткою марки є грайливість та молодість. На подіумі з'явилися дівчата в сукнях з картатими стрічками, спідницях та топах з сітки, яскравих брюках-кльош з циганськими мотивами.
Відмінною рисою колекції стала різноманітність текстур: величезні паєтки, оксамит, шкіра, бавовна та денім.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Майкл Корс представив нову колекцію, а Белла Хадід оконфузилась на подіумі
Дизайнер провів паралель між жіночністю та бунтарством. Він поєднав толстовки та довгі спідниці з квітковим принтом. Великі аксесуари у вигляді масивних сережок та картатих хусток на шиї підкреслили любов до хіп-хоп культури.
Показ відбувався в просторі старого лондонського ринку - Spitalfields Market.
Коментарі