Політ над гніздом нацизму: Китай стає монополістом в авіаперевезеннях
Кому війна, а кому - мільярдні прибутки. Ми знаємо, що одним із головних вигодонабувачів російсько-української війни є Китай. Але уявлення навіть не маємо, наскільки широким і розмаїтим є спектр цих вигод для Піднебесної
Політ над Росією: китайські авіакомпанії виграють, а європейці програють, - повідомляє Politico.
Європейські авіарейси до Китаю стали довшими, дорожчими і їх навіть важче знайти, оскільки дедалі більше авіакомпаній скасовують маршрути, але китайські авіакомпанії не стикаються з такими проблемами.
Це побічний ефект війни Росії проти України, яка призвела до прямих санкцій між Кремлем і західними урядами, включаючи закриття величезного повітряного простору Росії для європейських авіаліній. Але це не впливає на такі країни, як Китай, які мають тепліші зв'язки з Кремлем.
...пасажирські та вантажні перевізники змушені користуватися довшими маршрутами, щоб уникнути РФ - і нести витрати...
Оскільки найбільша країна світу перетворилася на гігантську заборонену для польотів зону для західних операторів, пасажирські та вантажні перевізники змушені користуватися довшими маршрутами, щоб уникнути РФ - і нести витрати, пов'язані зі спалюванням більшої кількості палива та оплатою понаднормової роботи пілотів і екіпажу.
Боротьба за отримання прибутку від подорожей між Європою та Азією призвела до того, що кілька авіакомпаній, зокрема Lufthansa, British Airways і польський LOT, призупинили деякі маршрути. Натомість китайські та інші неєвропейські перевізники збільшують прямі рейси з Азії до європейських міст.
Після того, як щонайменше п'ять європейських авіакомпаній скасували рейси до Азії, Європейська комісія пообіцяла в жовтні провести дослідження конкуренції на міжнародних маршрутах, що торкнеться цього питання. Але авіаційна галузь залишається скептичною щодо того, що Брюссель діятиме. Європейські авіалінії залишають Китай, скасовуючи багато рейсів. У той же час, китайські авіакомпанії займають повітряний простір.
Минулого літа авіакомпанія China Eastern Airlines оголосила про збільшення пропускної здатності в Європі до 19 маршрутів і 244 щотижневих рейсів туди й назад. Авіакомпанія China Southern Airlines, яка нещодавно запустила пряме сполучення з Будапешта до Гуанчжоу, тепер обслуговує 11 напрямків у Європі. Найбільшим китайським пасажирським перевізником, який здійснює рейси до Європи, є Air China, яка нараховує 32 маршрути та 53 щоденних рейси, що перевищує рівень 2019 року на 116 відсотків.
Зараз на китайські авіакомпанії припадає 77% перевезень між Китаєм і Європою, порівняно з 50% до пандемії
Зараз на китайські авіакомпанії припадає 77% перевезень між Китаєм і Європою, порівняно з 50% до пандемії. На деяких ринках, наприклад в Італії та Великій Британії, китайські перевізники зараз займають 100% і 95% ринку відповідно.
Коментарі