понеділок, 23 вересня 2019 17:37

Клієнти змусили паб змінити мову обслуговування

У відомій мережі київських закладів "Портер Паб" відмовились обслуговувати клієнтів українською.

До пабу на Позняках завітала компанія ветеранів, яка попросила відповідного обслуговування. У відповідь отримали відмову та агресію з боку 2-х охоронців, що є порушенням закону.

Тому коло закладу зібрались ветерани та патріоти, які вказали адміністрації на їхні помилки, повідомив у Facebook киянин Сергій Мазур.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В уряді спрогнозували майбутнє закону про мову

Автор: facebook.com/serj.mazur
  У Портер пабі відмовились обслуговувати клієнтів українською мовою
У Портер пабі відмовились обслуговувати клієнтів українською мовою
Автор: facebook.com/serj.mazur
  У Портер пабі відмовились обслуговувати клієнтів українською мовою
У Портер пабі відмовились обслуговувати клієнтів українською мовою
У Києві працівниця відмовились обслуговувати клієнта, який попросив говорити з ним українською. Це сталося у закладі громадського харчування "Інтеграл Кава" у ТЦ "Аркадія".
Зараз ви читаєте новину «Клієнти змусили паб змінити мову обслуговування». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути