Соціальна мережа "ВКонтакте", підбиваючи підсумки 2015 року, опублікувала свою статистику, розповіла, чим цікавилися користувачі, як і чому змінювалася їхня кількість. Про це повідомляє AIN.ua, посилаючисьна зведені дані соцмережі, серед українських спільнот "Вконтакте".
"ВКонтакте" став одним з лідерів за обсягом серед всіх сайтів країни, конкуруючи за перше місце з Google.

До кінця 2015 року кількість відвідувачів десктопної версії зросла до 13 млн без обліку мобільних користувачів.
При цьому частка українців, які заходять у "ВКонтакте" виключно з мобільних пристроїв, в жовтні 2015 року склала 38%, майже зрівнявшись з часткою десктопа.

Компанія також вирішила розвіяти міф про те, що більшість людей використовують "ВКонтакте" тільки заради безкоштовної музики. В українському сегменті сумарні перегляди аудіо- та відеорозділів становлять не більше 5% від загальної кількості переглядів.
Українці у "ВКонтакте" в основному переписуються, читають новини та обмінюються фото. Так в 2015 році українці завантажили в соцмережу 11 млрд фотографій - на 4 млрд більше, ніж у минулому році.

Коментарі
1