субота, 26 грудня 2015 17:02

"Вконтакте" назвав тренди користувачів соцмережі у 2015 році
6

Соціальна мережа "ВКонтакте", підбиваючи підсумки 2015 року, опублікувала свою статистику, розповіла, чим цікавилися користувачі, як і чому змінювалася їхня кількість. Про це повідомляє AIN.ua, посилаючисьна зведені дані соцмережі, серед українських спільнот "Вконтакте".

"ВКонтакте" став одним з лідерів за обсягом серед всіх сайтів країни, конкуруючи за перше місце з Google.

 

До кінця 2015 року кількість відвідувачів десктопної версії зросла до 13 млн без обліку мобільних користувачів.

При цьому частка українців, які заходять у "ВКонтакте" виключно з мобільних пристроїв, в жовтні 2015 року склала 38%, майже зрівнявшись з часткою десктопа.

 

Компанія також вирішила розвіяти міф про те, що більшість людей використовують "ВКонтакте" тільки заради безкоштовної музики. В українському сегменті сумарні перегляди аудіо- та відеорозділів становлять не більше 5% від загальної кількості переглядів.

Українці у "ВКонтакте" в основному переписуються, читають новини та обмінюються фото. Так в 2015 році українці завантажили в соцмережу 11 млрд фотографій - на 4 млрд більше, ніж у минулому році.

 
Нагадаємо, Google назвав пошукові тренди в Україні.
Зараз ви читаєте новину «"Вконтакте" назвав тренди користувачів соцмережі у 2015 році». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути