
Компанія CocaCola встановила на вулиці Таймс-сквер у Нью-Йорку першу в світі роботизовану 3D-рекламу. Вона одразу потрапила у Книгу рекордів Гіннеса.
3D-щит площею 240 кв. м розмістили вздовж 6-ти поверхів. Він складається із 1760 LED-екранів. Кожен з них запрограмували так, щоб працювати окремо, незалежно від інших екранів, пише espreso.tv
Представники Книги рекордів Гіннеса вже зафіксували два рекорди: за найбільший рекламний щит та перший тривимірний білборд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 98-річна жінка визнана найстарішим викладачем йоги
На створення 3D-конструкції пішли 4 роки. Про її вартість у компанії мовчать. Проте відомо, що реклама у центрі Нью-йорка може коштувати до $4 млн за рік. Адже щодня рекламні білборди на цих вулицях бачать більше 300 тис. людей.
Компанія Coca-Cola розробила новий унікальний ґаджет для любителів селфі. Пристрій продемонстрували в Ізраїлі на вечірці Summer Love.
Це спеціальна насадка для пляшок, яка отримала назву Selfie Bottle. Найвідоміший виробник напоїв створив першу у світі "селфі-пляшку". Selfie Bottle підходить для півлітрових пляшок і автоматично фотографує при нахилі на 70°. Завдяки USB-виходу можна перенести фотографії на комп'ютер.
Коментарі