
Apple Watch обігнав Rolex, ставши найбільш обговорюваним годинником преміум-класу у соціальних мережах годинник. Аналітики компанії NetBase опублікували доповідь про найпопулярніші люксові бренди.
Проаналізувавши понад 700 мільйонів повідомлень користувачів у соціальних мережах за період з 2014 по 2015 рік, експерти дійшли висновку, що Apple Watch посів перше місце в категорії Годинники, змістивши з п'єдесталу культовий Rolex, повідомляє Business Insider.
На щастя для виробників традиційних годинників, бути обговорюваним – не означає подобатись найбільше. У графі Індекс купівельних уподобань перше місце все-таки дісталося Rolex.
I liked a @YouTube video https://t.co/aMv2sZNIa5 18-Karat Gold Apple Watch Edition Unboxing!
— Chandler Willis (@PeIicans) 30 января 2016
Самые "люксовые" часы - Apple Watch Edition https://t.co/Kp5x7mM6Yg pic.twitter.com/9AHEa8dig2
— macstore (@macstoreorgua) 1 февраля 2016
У лінійці Apple представлена люксова колекція Apple Watch Edition. Модель випускають обмеженим тиражем. Вона на рівних конкурує в сегменті з кращими швейцарськими екземплярами. Купити ці години можна тільки в кількох магазинах у всьому світі. Біля золотих Apple Watch той же набір функцій, а відрізняються вони виключно матеріалом. Годинник зроблені з жовтого і рожевого золота. Вартість їх становить 10 до 17 тисяч доларів.
Нагадаємо, Apple призначила дату презентації нового iPhone.
Коментарі