1 серпня Пенсійний фонд почав випускати електронні пенсійні посвідчення для вимушених переселенців. Заявки подали понад шість тисяч людей.
— Новий документ — банківська картка з цифровим підписом. Щоб оформити його, треба написати заяву в Пенсійний фонд за місцем проживання. Додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та довідку переселенця, — розповідає 38-річна Людмила Турецька з Пенсійного фонду. — У заяві слід вказати вид пенсії. Якщо за інвалідністю — зазначити групу та причину.
У заяві переселенець вказує відділення банку, в якому хоче отримати картку. Ставить свій підпис і дає згоду на обробку даних. На основі цього пенсіонеру відкриють рахунок.
— Коли картка буде готова, переселенцю надішлють СМС або повідомлять електронною поштою, — каже Людмила Дмитрівна. — Процедура оформлення безкоштовна.
Електронне посвідчення буде дійсне три роки.
— Недієздатним особам оформити нове посвідчення можуть опікуни. Процедура така сама. Тільки при подачі документів слід додати довідку про опікунство, — говорить Людмила Турецька.
Старі пенсійні посвідчення не забиратимуть. Оформлення електронного документа — не обов'язкове.
Коментарі