
Українські пасажири не завжди розуміють, що речі, які надаються їм під час поїздки потягом, - це не подарунок.
Провідники регулярно стикаються з крадіжками посуду, постільної білизни та інших дрібниць - від склянок до рушників. Про це в інтерв'ю медіа "18000" розповів провідник Сашко, який працює на одному з рейсів "Укрзалізниці".
"Найчастіше намагаються забрати склянки чи підсклянники. Кажуть, на пам'ять!. У кожної залізниці - свій логотип, тож пасажири хочуть похвалитися, мовляв, їхали Одеса-Київ чи Львів-Ужгород", - розповів залізничник.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Укрзалізниці відновили живлення на ділянці, пошкодженій ударами РФ
За словами провідника, трапляються й більш серйозні спроби крадіжок - наприклад, повного комплекту постільної білизни.
"Їхала якось бабуся, така собі божий одуванчик. Я чітко знаю, кому що видав - усе фіксується в документах. Приходжу - вона не здає постіль. Пасажири з купе кажуть, у сумці. Я чемно питаю, а вона каже, я купила. Довелося пояснювати, що комплект надається лише на час поїздки, це не продаж", - пригадує Сашко.
Провідник також розповів, що деякі пасажири намагаються прихопити з собою навіть дрібні елементи - рушники, наволочки чи простирадла.
Найгірше, за словами чоловіка, що за все вкрадене доводиться розраховуватися йому самому - з зарплати вираховують повну вартість зниклого майна.
У ніч на 14 вересня на Київщині пролунали потужні вибухи. У Київській ОВА повідомили про те, що вибухи не повʼязані з повітряною атакою ворога.
Через деякий час Укрзалізниця повідомила про затримки та зміну маршрутів низки пасажирських поїздів через пошкодження інфраструктури поблизу Києва.
Коментарі