
Просідання дорожнього полотна на під'їзді до Кримського мосту з боку Керчі пов'язано з бажанням окупаційної влади заощадити на матеріалах і поцупити бюджетні гроші. Про це заявив старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар.
"Чому там відбуваються провали дороги? Є дві версії, перша - не виконали ГОСТівські нормативи, не з того матеріалу зроблена підкладка для дороги. Друга - це те, що на півострові розвинені карстові провали. Це все може бути", - сказав він, передає OBOZREVATEL.
За його словами, точну причину провалів визначити важко, але найголовніше це те, що знаходиться в підставі дороги - зв'язкові або незв'язні грунти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Крим став тягарем для Росії
"Зв'язні грунти - це глини, які не зв'язкові - піски. Пісок набагато дорожчий, ніж глина, але вона має дуже сильний всмоктувальний тиск, і вона піднімає вологу з 10 метрів. І ось якщо вода піднімається, а потім йде морозний ефект, то відповідно руйнується дорожнє полотно і можуть утворитися провали", - пояснив інженер-гідрогеолог.
Експерт підкреслив, що це часто є причиною руйнування доріг в Росії, коли підставу підошви роблять не з піску, а з глини.
Порушення стандартів ГОСТ та розкрадання виділених на будівництво дороги коштів призведе до того, що провали будуть відбуватися постійно, упевнений учений.
Росіяни руйнують Кримський міст. Це видно зі свіжих фото з будівництва залізничної дороги Керченського мосту. У кадрах видно, як плити не стикуються.
Коментарі