Галина Сергіївна Науменко, відома маркетинг-експертка з понад десятирічним досвідом у міжнародних зв'язках, бренд-маркетингу та стратегічній комунікації, отримала почесний Орден "Святої Софії" за лідерство, впровадження інноваційних брендових стратегій та значний внесок у розвиток маркетингового простору в Україні та за її межами.

Окрему роль у цьому відіграє проєкт Ukraine Alive 2022 - масштабний благодійний фонд в Україні, для якого вона розробила маркетингову стратегію та повний брендинг. Саме завдяки її роботі фонд здобув потужну впізнаваність і високий рівень довіри як серед української, так і міжнародної аудиторії. Наразі фонд залучає гранти для волонтерських ініціатив.

Галина спеціалізується на комплексному створенні айдентики брендів, від аналітики до візуальної мови, що резонує з аудиторією. Її практичний підхід включає: аналітичну глибину, креативність і стратегічне бачення.
Окрім комерційних успіхів, вона активно займається соціальним підприємництвом та підтримкою української діаспори. Є організаторкою проєкту Grand Woman USA у Майамі, яке об'єднує понад 300 українок.
Її відзнака, це не просто нагорода. Це маркер нової хвилі маркетологів, які працюють не лише з продуктами, а й із цінностями. Вплив, системність, суспільна місія, ось за що сьогодні вручають ордени.
Орден "Святої Софії" — престижна громадська нагорода, якою відзначають видатних особистостей за визначний внесок у розвиток духовності, науки, культури, соціальної відповідальності та державотворення. Її символ — мудрість, спадкоємність і служіння вищим цінностям. Отримати цю відзнаку — означає бути визнаним не лише за професійні досягнення, а й за вплив на майбутнє країни.
Коментарі