Google почала перевірку показу рекламних оголошень у відповідях, які формує режим ШІ в інтерфейсі пошуку Gemini.
Першим це зауважив SEO-консультант Броді Кларк. Він повідомив, що рекламні блоки розміщені внизу AI-відповідей і позначені як спонсорований контент. За його словами, вони майже не відрізняються від звичайних результатів, які генерує ШІ, повідомляє 9to5Google.
Реклама з'явилася в нижній частині секції, яку створює чат-бот, і виглядає як стандартне посилання, лише з позначкою спонсорованого контенту.
У теперішньому інтерфейсі AI-пошуку немає можливості вимкнути ці блоки. Google раніше говорила про опцію приховування спонсорованих результатів у класичному пошуку. Але ці налаштування не працюють у режимі ШІ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Найрозумніша модель" штучного інтелекту вже доступна користувачам
"Поки що це експеримент. Ми анонсували тестування ще в травні. Реклама не має показуватися всім користувачам", - заявили в Google.
Компанія також зазначила виданню, що не планує повноцінного впровадження реклами в AI-режим. Та сама поява цього тесту демонструє спроби знайти модель монетизації сервісів ШІ.
Тема присутності реклами у відповідях чат-ботів уже спричинила обговорення. Користувачі використовують такі системи як персональних помічників. Поява спонсорованих блоків може послабити довіру до їхніх відповідей.
Штучний інтелект у майже половині випадків спотворює зміст новин, незалежно від країни чи мови. Таких висновків дійшли експерти.
У межах проєкту оцінили понад 3 тис. відповідей від систем ChatGPT, Copilot, Gemini та Perplexity.
Найгірший результат показала модель Gemini - у 76% відповідей експерти зафіксували суттєві проблеми. Інші системи також продемонстрували низьку якість: у Copilot помилки виявили у 37% відповідей, у ChatGPT - у 36%, а у Perplexity - у 30%.
Експерти відзначили, що ситуацію ускладнює впевнена подача інформації штучним інтелектом, навіть коли дані є помилковими або недостовірними. Це створює у користувачів хибне відчуття надійності отриманих результатів.




















Коментарі