Пошукова система Google оголосила про запуск Gemini 3 – нової моделі штучного інтелекту, яку компанія називає "найбільш розумною" та "точною" серед своїх моделей.
Новинка представлена у вигляді флагманської версії Gemini 3 Pro, яка вже від сьогодні доступна користувачам у додатку Gemini та інтегрована в пошук.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ChatGPT у 10 разів частіше говорить "так", ніж "ні" - дослідження
Gemini 3 Pro є нативно мультимодальною моделлю, здатною одночасно працювати з текстом, зображеннями та аудіо. Наприклад, модель може перекладати фотографії рецептів у формат кулінарної книги або створювати інтерактивні картки на основі відеолекцій.
Нова модель також матиме функцію "генеративних інтерфейсів", яка наразі тестується компанією в Gemini Labs. Вона дозволяє формувати візуальні матеріали у стилі журналу з фото або створювати динамічні макети з індивідуальним інтерфейсом.
У пошуку Gemini 3 Pro в режимі штучного інтелекту відповіді тепер доповнюються зображеннями, таблицями, сітками та симуляціями. Модель використовує вдосконалену техніку "query fan-out", яка розбиває запит на частини та краще визначає наміри користувача, щоб знаходити додатковий контент.
Google підкреслює, що нова система менш схильна до надмірних лестощів, які раніше критикували у ChatGPT. Відповіді Gemini 3 Pro описуються як більш прямі та інформативні. Модель також отримала покращені можливості планування та виконання складних завдань.
Додатково Gemini 3 підтримує експериментальний інструмент Gemini Agent, який може виконувати дії від імені користувача, зокрема аналізувати та впорядковувати електронні листи чи бронювати подорожі.
Gemini 3 Pro вже доступна у додатку Gemini для всіх користувачів, а функції Gemini Agent пропонуються підписникам Google AI Pro та Ultra у США.
Штучний інтелект у майже половині випадків спотворює зміст новин, незалежно від країни чи мови. Таких висновків дійшли експерти.
У межах проєкту оцінили понад 3 тис. відповідей від систем ChatGPT, Copilot, Gemini та Perplexity.
Найгірший результат показала модель Gemini - у 76% відповідей експерти зафіксували суттєві проблеми. Інші системи також продемонстрували низьку якість: у Copilot помилки виявили у 37% відповідей, у ChatGPT - у 36%, а у Perplexity - у 30%.
Експерти відзначили, що ситуацію ускладнює впевнена подача інформації штучним інтелектом, навіть коли дані є помилковими або недостовірними. Це створює у користувачів хибне відчуття надійності отриманих результатів.




















Коментарі