
Ситуація з поставками сировини на маріупольські меткомбінати залізничним транспортом стрімко погіршується.
Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
Він повідомив, що середній пропуск вантажних складів по перегону Комиш-Зоря - Волноваха в бік Маріуполя за 10 днів серпня становив близько 13 вантажних поїздів на добу за мінімально необхідних 22 і давно обіцяних Укрзалізницею -16.
Через це чисте недовиробництво чавуну (з урахуванням того, що більш як 4 поїзди відвантажують з використанням морського транспорту із значним подорожчанням) становить 60 тис. т/місяць.
"За збереження поточної тенденції до кінця року комбінати в Маріуполі недовиготовлять 350 тис. т металопродукції (мінус 120 млн дол.)", - пише він.
"А це означає - менше доходів, відсутність ресурсів для підвищення зарплат працівникам, менше відрахувань до бюджету Маріуполя і всієї країни. А в цей час інтернет рясніє повідомленнями про медіа-холдинг і новий сайт Укрзалізниці, впровадженні SAP і навіть про розширення інфраструктури в Ірані. Пропоную спочатку поліпшити ситуацію з інфраструктурою залізниці у нас в Україні. Чи не так амбітно, але дуже потрібно", - наголосив Зінченко.
Зінченко також зазначив, що збиток металургійної промисловості України 2015-го становив 47 млрд грн. "Не останню роль в такому результаті зіграли проблеми з доставкою сировини залізницею, в той час як Укрзалізниця безуспішно вирішує вже третій рік (тарифи на вантажні перевезення за той же час зуміли підняти аж на 68%). Поки що надії на поліпшення обслуговування підприємств ГМК з боку Укрзалізниці залишаються тільки надіями", - резюмував він.
Коментарі