Кабінет міністрів затвердив проект і титул будівництва Бескидського залізничного тунелю із загальною кошторисною вартістю 2,194 млрд гривень, передає Інтерфакс-Україна з посиланням на розпорядження № 752 від 21 серпня 2013 року, оприлюдненого зараз на сайті уряду.
Вартість будівельно-монтажних робіт складе 1,552 млрд гривень, обладнання - 41,779 млн гривень, інші витрати - 599, 692 млн гривень. Із загальної кошторисної вартості станом на 1 січня 2013 роботи виконані на 40, 443 гривень. Довжина тунелю згідно техніко-економічних показників складе 1,764 км, ширина - 10,5 м, висота - 8,5 м. Термін будівництва складає майже п'ять років ( 58,5 місяців).
Нагадаємо, Бескидський тунель був побудований у 1886 році і вже вичерпав свій експлуатаційний ресурс. По тунелю поїзди проходять з мінімальною швидкістю, крім того, одноколійний тунель обмежує пропускну здатність всього міжнародного транспортного коридору.
Бескидський тунель є єдиною одноколійним ділянкою на всій довжині V Критського міжнародного транспортного коридору, що проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії ( Трієст - Любляна - Будапешт -Братислава - Ужгород- Львів). Це створює перешкоди для інтеграції транспортних мереж України та інших європейських країн. Загальна вартість проекту за даними ЄІБ становила 140 млн євро.
Коментарі
10