Компанія Audi представила оновлену базову версію електромобіля e-tron GT.
Вона отримала позначення quattro, стала дешевшою та може проїжджати більше на одному заряді.
Про доступніший варіант електроседана повідомили на офіційному ресурсі бренду. Новинка оснащена повним приводом та простішою силовою установкою порівняно з попередніми модифікаціями.



Попри це, потужність залишається вражаючою. У звичайному режимі вона становить 503 кінські сили. Якщо активувати функцію Launch control, віддача зростає до 585 сил. До 100 км/год електрокар розганяється за 4 с.
Акумулятор на 105 кВт∙год не змінився. Водночас запас ходу збільшився до 622 км. Це стало можливим завдяки зменшенню маси авто на 30 кг і меншій потужності. За 10 хвилин зарядки на станції з потужністю 320 кВт машина може додати 285 км пробігу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через мита Трампа Audi не може розмитнювати свої авто у портах США
Зовні quattro-версію легко впізнати за новим декором і зміненими 20-дюймовими дисками. Інтер'єр залишився незмінним. Тут є цифрова панель приладів на 12,3 дюйма та мультимедійний екран на 10,1 дюйма.
У стандартному оснащенні передбачено панорамний дах, аудіосистема з 10 динаміками, підігрів керма, спортивні сидіння з електрорегулюванням і підігрівом. Стартова вартість Audi e-tron GT quattro €108 900.
Компанія Hyundai презентувала 11 червня перші офіційні тизерні зображення свого нового субкомпактного електромобіля A-сегменту. Модель отримала назву Inster, повідомляє офіційний сайт компанії-виробника.
За чутками, корейці розраховують продавати Inster за ціною менше €20 тис., що зробить його небезпечним конкурентом для Citroen e-C3 і Dacia Spring, які також відрізняються низькою вартістю.
Коментарі