




Компанія Jaguar розсекретила свою найшвидшу і найпотужнішу модель - родстер F-Type Project 7. Автомобіль створений підрозділом Special Operations на базі однойменного прототипу, який дебютував рік тому. Публічний дебют новинки, яка буде випущена обмеженим тиражем в 250 автомобілів, відбудеться у найближчий вікенд на фестивалі швидкості в британському Гудвуді.
Дизайн родстера виконаний в стилістиці класичного спорткара D-Type, який тричі вигравав марафон "24 години Ле-Мана" в середині 50-х років минулого століття і в поточному році відзначає 60-ту річницю з моменту своєї появи. На відміну від звичайного родстера F-Type у ексклюзивного Project 7 коротше рамка лобового скла, відсутній механізм розкладання даху (м'який верх знімається й кріпиться вручну), а додаткові аеродинамічні елементи забезпечують на 177 відсотків більше притискної сили на максимальних 300 кілометрів на годину.
Спорткар оснащений п'ятилітрової "вісімкою" з механічним нагнітачем, віддача якої становить 575 кінських сил і 680 Нм крутного моменту (на 25 та 80 сил більше, ніж у стандартного купе F-Type R і родстера V8 S відповідно). Трансмісія - перенастроенный восьмиступінчастий "автомат" ZF. З нуля до ста кілометрів на годину автомобіль з такою силовою установкою здатний прискорюватися за 3,9 секунди - на три десятих швидше звичайного F-Type R.
За словами заступника глави підрозділу Special Operations Пола Ньюсона, у компанії припускають, що F-Type Project 7 стане найшвидшим Jaguar "Північної петлі" Нюрбургринга за всю історію виробника.
Коментарі