
У деяких нових автомобілів немає датчика температури на приладовій панелі. Щоб її дізнатися потрібно пошукати у бортовому комп'ютері. Але це не означає, що сучасна машина не може перегрітися.
Одна з найчастіших причин перегріву двигуна - вихід з ладу термостата або радіатора.
Якщо радіатор можна візуально оглянути, то термостат - ні. Навіть коли його зняти - не одразу можна зрозуміти, чи він справний. Виявити, що термостат не працює - спробувати на дотик радіатор. Якщо двигун нагрівся, а радіатор холодний - термостат несправний. Але це може бути причиною й потрапляння повітря в систему охолодження.
Gazeta.ua пропонує 7 порад, щоб не перегріти двигун у спеку.
Профілактика. Щонайменше раз на рік варто міняти рідину системи охолодження. Також потрібно перевіряти патрубки на наявність повітря у системі. Перевірку можна зробити самотужки - на дотик відчутно де у патрубку рідина, а де її немає.
Перевіряйте радіатор. Якщо рідина сочиться із радіатора - то при високих температурах вона витікатиме швидше, а у дальній дорозі може взагалі закінчитися. Також потрібно перевіряти, чи радіатор не забився брудом - тоді не буде доступу повітря.
Огляньте шланги охолоджувальної системи на місцях з'єднання. Як і з радіатора, з них може сочитися рідина. Найчастіше таке стається на місцях, де шланги з'єднуються з термостатом чи радіатором.
Переконайтесь, чи корки радіатора та розширювального бачка щільно зафіксовані. Вони не повинні хитатись. Ущільнювачі мають бути без тріщин. Якщо корки погано зафіксовані - із системи витікатиме тосол.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їздити у дощ - поради експерта
Слідкуйте за рівнем охолоджувальної рідини. У розширювальному бачку видно рівень рідини, яка охолоджує двигун. Вона може витікати із різних місць. Якщо калюжа назбиралась під машиною під час стоянки - потрібно залити води і відправитись до майстра.
Якщо ви найчастіше їздите на короткі відстані - перевірте роботу вентилятора. При коротких поїздках двигун не нагрівається до такої температури, щоб вмикався кулер. Якщо він не справний - це стане неприємної несподіванкою при довгих маршрутах. Часта причина несправності - проблеми з електрикою. У деяких Lada один запобіжник і на вентилятор, і на клаксон. Тож якщо не працює сигнал через відсутність запобіжника - кулер не увімкнеться при потрібній температурі.
Якщо температура мотора занадто висока, а поблизу нема майстерні - можна увімкнути пічку, щоб остудити двигун. Тоді частина тепла із системи охолодження йтиме в салон. Температура двигуна трохи нормалізується. Але від такого способу може знепритомніти водій, тож краще зачекати, поки мотор охолоне.
Коментарі