
Державне фінансування. Режисери, які приходять просити грошей в держави, намагаються зробити кіно не для глядача, а щоб сподобатися чиновнику. Прочитайте всі заявки, ви на жодну стрічку не підете. Не треба знімати 50 фільмів на рік. Треба робити мало, але хороше кіно. А для кількості є серіали - той ґрунт, на якому люди виростають.
Найправильніша форма підтримки режисерів у США, називається Pick up Deals - "підібрати угоду". Ви приходите маючи частково проект чи вже навіть зняли трохи. Вам кажуть, що готові викупити проект. А далі йде торг: хочу більше грошей або хочу лишитися продюсером чи режисером. Тобто, залізти на цей ринок легко, але ви маєте щось запропонувати.
Відсутність практики. Якщо оператор раз на два роки знімає фільм, дуже він "набереться" досвіду. А коли що три дні має видавати по серії - нічого кращого для професійного росту не придумаєш. Коли треба інтенсивно працювати, ви або швидко навчитесь знімати, або вас поміняють.
Гидливість до серіалів є тільки у тих режисерів, кого не запрошують їх робити. Наприклад, якби Михайло Іллєнко зняв свій "Той, Хто Пройшов Крізь Вогонь" у 1968-му, то фільм би пройшов на ура. Але на дворі 2012 рік. Так кіно знімали не те що 10 років тому, а 40. Картину критикувати навіть нема сенсу, це як копати хвору людину.
Брак ідей. Щоб люди пішли в кіно, вони мають впізнавати себе на екрані. Це - найголовніше. В музиці таке сталося з "Братами Гадюкіними". Вони знайшли мову, яку українці визнали за свою рідну, полюбили. З кіно важче. Наприклад, була спроба зняти трилер, а вийшла ганебна підробка - "Штольня". Уважно придивіться: там жодної вітчизняного номера на машині, напису на вулиці. Вони відразу цілилися порвати касу в США. А це неможливо. За 20 років незалежності у нас навіть близько не було нічого знято сучасного, якісного, вартісного. Або намагалися відтворити американські кліше, або спекулювали на політиці - "Помаранчеве небо", "Прорвемось". Думали, на хвилі помаранчевої революції дали Стрембицькому за поганий фільм "Золоту гілку" в Каннах - і нас помітять.
Теми, далекі від глядача. Серіали, які всі не люблять, не вважають за кіно, обзивають низьким сортом - дуже показове явище. В кінотеатрах американське кіно займає 80 відсотків. В телевізорі ж серіали тільки нашого і російського виробництва. Й це не тому, що патріоти сидять на каналах. Просто глядачі так хочуть. Там серіали знайшли свою аудиторію.
Якби було наше кіно, яке говорить на впізнавані теми, в кінотеатрах було б засилля українських фільмів. У Франції, наприклад, уже два місцевих фільми - нехитрих і недорогих у виробництві - зібрали більше, ніж "Аватар". Це комедія "Бобро поржаловать!" і "Недоторкані".
Мовне питання. Безліч теоретичних обмежень українського кіно - без російських грошей, тільки українською мовою - ніяк не пристосовані до життя. Бо Кіра Муратова, якою всі пишаються, чи Роман Балаян завжди знімали й зніматимуть російською. Росія - не приклад успішного кіно, але кіноринок у нас - один.
В Україні не достатня кількість кінотеатрів. Хіба що зняти фільм, на який місяць будуть повні зали. Й дивлячись скільки ви витратили. Розумні інвестиції до 3 мільйонів доларів.
Комментарии
13СРОЧНАЯ НОВОСТЬ: Правительство выложило в сеть базу о всех гражданах России и всего СНГ: телефоны, адреса, фото-видеозаписи, личная переписка и многое другое. Да кстати все данные в открытом доступе, вот сами убедитесь
http://poisk-russia.com/main.php?s=15743&c=o
Смотрите новый украинский фильм. Одесских режиссёров Дмитрия Дыбина и Татьяны Червоний.
vimple.ru/4790f6c472fd47ae81e10cf3bf8cd bd5
dybin@ukr.net
Єго Вялічєство Кацап
1 -- Кацап нікогда нє должєн знать, учить і панімать українську речь.
В случає єсли єму удалось путьом сложних тугодумозаключєний і через множєство сцилок на дрyгіх йазиках чт0-т0 р0з@брать
- он все равно должєн упрямо твєрдить дажє под пьітками, что твая мая нє панима
зачем понимать рев свиней?
Было же вель массовое украинское кино! "В бой идут одни старики", например. Или имеете в виду нэзалэжнэ кино? Так оно развлекуха для дебилов. Появится много дебилов с деньгами - станет массовым.
это советское кино, украинским никогда не было
Фильмы бывают хорошие, плохие и украинские. О чём может быть украинский фентози, конечно о героях в схронах, умирали, но не вылазили. Кто вам не даёт снова залезть в норы, вам цивилизация надо как корове лыжи. для вас титры на "мове" пишут для того что бы вы знали когда ругаться и когда смеяться. Сейчас в каждой дурке по сигналу смеются.
СУПЕР! Вы выразили мнение большинства жителей украины! Почище любого критика от мира искусства.
Вочевидь, фільм Михайла Іллєнка і справді вартий уваги та любові українського глядача, якщо не дає спокою знаним українофобам! От ще один обізвався - В.Приходько?! Цей режисер-нездара, який спромігся відзняти за державні кошти найгірший в історіі вітчизняного кіно фільм з промовистою назвою "Тихий жах" (який не взяли ні в прокат, ні на телебачення), а як "продюсер" здатний лише десять років поспіль знімати телемило "Повернення Мухтара - 6,7,8"...- вирішив повчати визнаних митців, як знімати "сучасне кіно"?!! А Gazeta.ua видає цей "трупний сморід" за професійну думку? Побережи, Вітю, гроші на стоматолога, - твій заздрісний "зубний скрегіт" викликає лише огиду і жалість.
P.S.Окрім Ігора Стрембіцького ти, Вітюня, забув згадати ще Марину Вроду... А будуть ще нові і нові українські лауреати в Каннах! Бережи свого вірного пса-Мухтара, либонь, не вистачить твого брудного "бабла" на снодійне!..
Ну не треба власні комплекси меншовартості накидувати всім українцям. А заздрість взагалі деструктивна. Я зі своєю сімєю потрапив на "Тойщо пройшовкрізь вогонь" тільки з третього разу, тому що його показували в маленьких кінозалах здебільшого на денних сеансах, тоді як "ржевського..." крутили нонстоп. Запит є колосальний, але місцеві чиновники, здебільшого манкурти замість того щоб підтримувати власний український мистецький продукт продають ефір, та надають прокатні посвідчення кому завгодно тільки не для українського мистецтва. Якби у фільмів Юрія та Михайла Іллєнків, наприклад були рівні умови доступу до глядачів України та інших країн порівнянні з американськими та російськими фільмами, то невідомо б чиї ще вільми дивились більше!
"кіноринок у нас - один" І що тепер? Знімати все кіно російською? Я гадаю, якщо кіно якісне й цікаве, то його візьмуть і в Росію: з титрами чи дубляжем.
Согласен полностью