Народжений в болотах літати не повинен: Ефіопія вліпила Росії аероляпас
Заради цього російська Дума навіть конституцію змінила! Однак ефіопи все одно відмовилися надавати свої літаки у мокрий лізинг російським авіалініям. По-перше, Москва любить привласнити чуже, особливо - літаки. І європейські, і катарські, і навіть філіппінські авіакомпанії можуть про це багато чого розказати. По-друге - Єфіопії не цікаво псувати відносини зі США. А по-третє - якщо щось так красиво розвалюється, як російська авіагалузь, то навіщо їй заважати?
Ефіопія відмовилася здавати літаки в оренду російським перевізникам, - повідомляє Politico.
Представники Росії в липні звернулися до Ethiopian Airlines з проханням надати в лізинг західні літаки під ефіопською реєстрацією для польотів усередині РФ - зі стороннім екіпажем, техобслуговуванням і страхуванням. Це мала бути спроба легалізувати експлуатацію санкційних літаків.
...Ethiopian Airlines, яка має тісні зв'язки зі США, не бажає порушувати міжнародне право й не готова ризикувати через співпрацю з державою-агресоркою
Проте генеральний директор авіакомпанії Месфін Тасев рішуче відхилив ініціативу: Ethiopian Airlines, яка має тісні зв'язки зі США, не бажає порушувати міжнародне право й не готова ризикувати через співпрацю з державою-агресоркою.
Для російської авіації це ще один сигнал повної міжнародної ізоляції. Сектор уже перебуває в глибокій кризі: Росія втратила доступ до нових літаків Boeing і Airbus, бракує запчастин, а техобслуговування тримається на "канібалізації" парку, контрабандних поставках і фальсифікаті. При цьому - ситуацію погіршують удари українських дронів по російських аеропортах та атаки хакерів на ключову інфраструктуру, включаючи "Аерофлот".
Нарощування санкцій, бойові втрати та зростаюча технічна деградація перетворюють російську авіацію на ризиковану і вразливу галузь, поступово відрізану від глобального ринку.
Коментарі