Світле китайське майбутнє російського автопрому: стоп, приїхали
Імпортозаміщення, яким так хвалився кремлівський карлик, провалилося з гучним вереском гальмів. Як з'ясувалося, російський автопром - російський менше, ніж наполовину. До прикладу, класичний "москвич" тепер містить лише 7,6% вітчизняних деталей. А майже 90% коштів за нові автівки, які купують на Росії - ідуть в Пекін. Доімпортозаміщалися?
Російський "АвтоВАЗ" розвалюється: Lada зібрана наполовину з китайських і турецьких запчастин, імпортозаміщення провалене.
Російський автопром, який Кремль подає як символ "економічної самостійності", виявився банальним збиральним цехом для китайських і турецьких деталей. Про це свідчить презентація Центрального науково-дослідного автомобільного інституту (НАМІ), що підпорядковується Мінпромторгу РФ.
Найбільш "російський" автомобіль - Lada Granta - виявився локалізованим лише на 45,7%. Інші бренди показали ще жалюгідніші результати: Sollers/УАЗ - 27,2%, Haval (Китай) - 15,1%, "Москвич" (насправді JAC) - 7,6%, AGR (Tenet) - 6,6%.
Китай звинуватили в "демпінгу", який нібито душить продажі "АвтоВАЗу". Компанія стверджує, що 89% коштів, які росіяни витрачають на нові авто, ідуть прямо в Пекін
Після відходу Renault росіяни перейшли на китайські та турецькі комплектуючі, однак тепер навіть це їх не влаштовує. Китай звинуватили в "демпінгу", який нібито душить продажі "АвтоВАЗу". Компанія стверджує, що 89% коштів, які росіяни витрачають на нові авто, ідуть прямо в Пекін.
Тим часом, у "АвтоВАЗі" - криза продажів: на складах накопичилося 100 тисяч нерозпроданих Lada, а на початку травня виробництво Granta довелося тимчасово зупинити. Імпортозаміщення "по-російськи" вкотре довело свою неспроможність. І поки Путін намагається будувати "автономну економіку", з'ясовується, що навіть його улюблена Lada - це напівкитайський конструктор з пластику, що не продається.
Коментарі