Ще 22 водолазів направив Китай на пошуки 18 українських моряків до берегів Гонконгу. Минулої суботи по обіді там затонуло українське судно "Нафтогаз-67". Загалом задіяли 44 рятувальників. Вони зізнаються, що шанси знайти когось живим дедалі зменшуються.
– Аварія сталася в суботу, а кисню морякам під водою вистачило б на 12 годин, – кажуть у службі морського порятунку провінції Гуанчжоу.
"Нафтогаз-67" лежить перевернутий на глибині 37 м. Аби судно не заглибилося в мул, його підв"язали тросами. У внутрішні відсіки водолази потрапити не можуть. Їм заважає темрява та сильна течія. Підводники простукували корпус судна, але сигналів у відповідь не почули.
Через темряву під водою корабель неможливо перетягнути на мілководдя. Тому в п"ятницю на місце аварії має прибути найбільший в Азії плавучий кран, який допоможе підняти судно.
У Чорноморську в Криму створили штаб, де родичі зниклих безвісти моряків можуть отримати інформацію. Працівниця штабу Маргарита Олександрівна розповідає, що в понеділок до них звернулося близько 20 людей. Іноді приходять і в інші дні, але частіше телефонують.
— Невідоме — це найгірше, що може бути, — каже жінка.
Шістьох врятованих українців розмістили в готелі, забезпечили їжею, одягом, дали зателефонувати родичам в Україну. Моряків урятувало те, що під час зіткнення з китайським суховантажем "Яохай" вони були на палубі і встигли надягти рятувальні жилети.
"Чорноморнафтогаз", якому належав "Нафтогаз-67", звинувачує китайське судно. Начебто воно не пропустило українців. Компенсації від Китаю вимагатимуть, у разі якщо китайців визнають винними в аварії.
Зіткнення обох суден сталося в Гонконзькій протоці Південно-Китайського моря. На "Нафтогазі-67" перебували 24 українці та один китаєць. Його разом із шістьма нашими моряками врятували.
Коментарі