У Дніпропетровську біля ринку Озерка на біґ-бордах з'явилася реклама чаю "Сталін". На плакатах червоного кольору зображений Йосип Джугашвілі — генеральний секретар ЦК КПРС.
Фасувальник чаю — місцеве приватне підприємство "Ясень". Реклама стверджує, що цей байховий чай привезли з Грузії. Його постачають до торговельних закладів Дніпропетровська, Донбасу, Криму.
— Купил в "Сильпо" большую бордовую упаковку с портретом Сталина. Стало интересно, что под такой смелой маркой могут предложить, — каже 28-річний Євген Дейнега з Дніпропетровська. — Не бачив, щоб, окрім мене, його хтось купував, хоч він найдешевший. За 800-грамову упаковку заплатив 12 гривень. Він чорний, не гранульований, дрібненького нарізу. Нагадує справжній грузинський чай за радянських часів — із присмаком дров. Не прілий, не гіркий, а наче другий раз заварений. Смаку як такого немає, щоби порівняти з іншими.
Чай "Сталін" уперше з'явився в Дніпропетровську 2008-го. Знайти його можна було на базарних розкладках, у дрібних крамницях.
— Завдання будь-якого продукту — завоювати споживача, щоб у нього виникала стійка асоціація з певним образом. Ця теорія використана в рекламі чаю "Сталін" повністю — і образ упізнаваний, і емоції упаковка викликає, — розповідає Оксана Тодорова, член вітчизняного Клубу маркетологів. — Впевнена, що короткостроковий зріст продажу власники торгової марки отримають. Люди куплять продукт як щось дивне. Але в довгостроковій перспективі стратегія позиціонування бренду програшна, бо вибудована з порушенням моральних, етичних норм та взагалі здорового глузду.
Коментарі
3