Рік тому міністр інфраструктури Володимир Омелян приїхав до Дніпра у звичайному плацкарті. Так вирішив перевірити реальну якість послуг "Укрзалізниці".
Після подорожі прийшов до висновку, що усім чиновникам треба їздити у плацкартних вагонах. Це сприятиме більш швидкій реалізації реформ, написав Омелян на Facebook.
"Вагони оглянув усі. Після ремонту, чисті. З мінусів - волога білизна і нестерпна задуха на початку подорожі. Зате потім кондиціонери працювали, половина туалетів - навіть вакуумні. Шкода, що історії, як ми будемо подавати на перон охолоджені вагони влітку і теплі - взимку, так і залишилися казками. На вокзалах далі безлад, який нагадує ранній Шанхай, а не Європу чи хоча б Польщу", - поділився міністр враженнями.
Додав, що відстоюватиме виділення частини конфіскованих в Януковича коштів на модернізацію "Укрзалізниці".
"Наступного разу поїдемо плацкартом із новим очільником УЗ. Аби дискусія була не скільки мільйонів зарплати він має отримати, а який сервіс отримують пасажири залізниці", - зазначив Омелян.
7 серпня того ж року незадоволення Укрзалізнецею висловила Іванна Климпуш-Цинцадзе, віце-прем'єр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. У поїзді "Херсон-Київ" їхала мати її подруги.
"Спека надмірна протягом усієї подорожі. Вікна не відчиняються, кондиціонер не працює. Пасажири в задусі, провідник від спеки знепритомнів. На якійсь зі станцій довелось викликати швидку. Подзвонили на гарячу лінію УЗ. Там порадили - увага - вийняти скло з вікон", - написала Климпуш-Цинцадзе у Facebook.
Після її посту Укрзалізниця вибачилася перед пасажирами та звільнила трьох осіб з керівництва компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Міністр живе на мінімалку, оформляє субсидію, народжує у звичайному пологовому" – Омеляну пропонують нові соціальні експерименти
Проте з того часу ґрунтовних змін в роботі української залізниці не відбулося. Однією з найбільших проблем залишились переповнені вагони у приміських електричках.
"Розумію, що пасажири їздять у нелюдських умовах. Вагонів для приміських електричок бракує, тому що нічого чіпляти. Звітуємо про ремонт десяти вагонів, а їх тисячі. Сподіваюся, вдасться отримати від Німеччини старий рухомий склад, щоб хоч якось стабілізувати ринок приміських перевезень. Заберемо все, що дадуть. Їхні списані електрички знаходяться в кращому стані, ніж наші після реставрації", - сказав Володимир Омелян у вересні торік.
У травні 2018 року Укрзалізниця ввела нову систему купівлі квитків онлайн. Відповідно до змін, тепер пасажир бачить, у якому вагоні купує квиток - із кондиціонером чи без. Менш істотними змінами стали продаж книжок в деяких потягах та оснащення відеокамерами вагонів, що пройшли капітальний ремонт.
Від 30 травня проїзд у залізничному транспорті подорожчав на 12%. Другий етап підвищення цін відбудеться 1 жовтня. Загалом рівень індексації тарифів на перевезення пасажирів у грудні 2018 року по відношенню до грудня 2017-го становитиме 25%.
Роботою Укрзалізниці незадоволені промислові компанії. Українські металурги змушені скорочувати обсяги виробництва через збої та обмеження перевезень залізницею. Критична ситуація спостерігається на ділянці Комиш-Зоря-Волноваха, що веде до Маріуполя. Також фахівці вказують на поганий стан локомотивів. Через їх зношеність залізниця скорочує кількість вагонів у складах потягів. А це суттєве зменшує обсяги перевезень готової продукції.
Коментарі