
Державна іпотечна установа (ДІУ) розробила програму оренди житла із правом викупу.
Про це сьогодні на прес-конференції розповів голова правління ДІУ Валентин Рибачук.
За його словами, в столиці ціна оренди за місяць становитиме 2 146 грн. Для інших міст-мільйонників - 1516 грн. Після 15 років оренди квартира переходитиме у право власності винаймача. Зараз програма перебуває у Міністерстві фінансів. Якщо її приймуть цього року, то наступного українці зможуть отримати житло за нею. Пріоритет буде для працівників бюджетних галузей.
"Зараз на ринку іпотечного кредитування існує багато програм. Всі вони направлені на те, щоб охопити всі соціальні категорії людей. У журналістів завжди багато питань, чому ці програми не працюють. Скажу, що в цілому вони працюють. Якщо взяти статистику, то за сприяння Державної іпотечної установи цього року 935 родин отримали житло. Коли тільки відкривається якась соціальна програма, всі думають, що це черговий політичний хід. Запевню, що наша програма оренди житла із правом викупу спрямована на розвиток будівельної галузі. За цим прикладом багато країн вийшли із кризи", - запевнив Рибачук.
Він зазначив, що перевага програми, в тому що не потрібно платити першого внеску. Розрахунок проводиться раз в місяць.
"Оренда розрахована на 15 років. Після цього житло переходить у повну власність винаймача. Скористатись програмою можуть всі, але пріоритет буде для працівників бюджетних галузей: лікарів, вчителів, пожежників, міліціонерів. Ми оцінили ринок нерухомості і підрахували, що є 18 тисяч квартир, які підходять під нашу програму. Визначати, хто їх отримає, будемо шляхом надходження до нас документів від відповідних служб, які ведуть облік громадян, що стоять на черзі за квартирою. Таких зараз близько 1 мільйона 300 тисяч", - підрахував Рибачук.
На одну людину розраховано 40 кв. м житла.
"Одна особа або сім'я із двох людей можуть отримати 40 квадратних метрів. Якщо беруть квартиру на 50 квадратних метрів, то за зайві 10 метрів змушені будуть доплатити окремо відразу при заселені. Якщо сім'я має дітей, то на кожну із них іде ще додатково по 18 метрів. Але квартира не може бути більшою за 76 квадратних метрів", - пояснив чиновник.
Договір може бути розірваним, якщо винаймач квартири не сплачуватиме за житло протягом 180 днів або ж матиме борги за комунальні послуги.
"В таких випадках договір розривається, а витрати компенсуватись не будуть. Хіба що кошти, які були проплачені за додаткові метри", - розповів Рибачук.
Усі квартири будуть з ремонтом та комунікаціями.
"Мінімальний ремонт, умивальник, унітаз - все це буде. Меблі доведеться самим докупити. Але зважаючи, що ви будете платити за оренду не господарю, а самому собі, то це дуже вигідні умови. Тим більше, що такої дешевої оренди ви не знайдете в жодному ріелторському агентстві", - вважає голова правління ДІУ.
Коментарі
6Рядовой украинец уже фактически лишился своего конституционного права на общедоступное качественное образование и медицинское обслуживание, на адекватную социальную поддержку в сложной жизненной ситуации. Теперь у него хотят отобрать возможность свободно передвигаться по собственной стране, поскольку регулярные поездки на скоростных поездах будут не по карману для обычного жителя среднего или малого города (о представителях социально незащищенных слоев населения даже говорить не приходится). К тому же многим жителям провинции после ликвидации пассажирских поездов придется добираться до столицы "на перекладных".
Ну что за бред? Это ведь поезд в курортную зону, как он может быть убыточным??? просто хочется всюду Интерсити пустить, и если раньше доехать до Закарпатья стоило 100 грн, то сейчас до Тернополя дороже будет. Правильно, школы и больницы понемногу закрывают, теперь пусть дома сидят. Врут и не краснеют, осточертели уже и куда жаловаться? Оппозицию эти проблемы не волнуют, коммунисты стараются не допускать такого беспредела, но их что-то не спешит никто поддержать. Оппозиция ведь в своей доли с этого всего заинтересована
Укрзализныця - это такая клоака. Совершенно не понятно, как она расходует инвестиции и на что. Вечно отменяет поезда, закупает Б/у Хюндаи, которые всё время ломаются и это называется покращенням?! Необходимо что-то делать с этой Укрзализницей, иначе в скором времени рядовому украинцу дальше чем на велосипеде никуда не уехать будет!
Блін, який зручний був поїзд! Нехай не брешуть вони. Як людям бути? Тепер пересадки, скрізь пересадки. А це, знову ж таки, час...Розірвали шляхи і все... Це що, щоб люди не могли зібратися на противладні мітинги? Розлучити всіх? Вперед до Камяного Віку...
А вы говорите "Руїну подолано"! Рыги уже ввели свои пен. и мед. реформы для того что бы люди не дотягивали до пенсии и таким образом урезали финансирование соц. сфер, теперь им не угодили пассажирские поезда и они решили ликвидировать рейсы. Их заботит только собственная нажива, а на простых людей им плевать, пускай хоть пешком через всю страну ходят.
І знову покращення, це вже не вперше наша влада доводить те шо працюе на олігархію, замість справжнього покращення життя , вони дожимають людей до крайньої бідності. Вже дійшло до того що рядовий українець не може отримати ні медичну допомогу, ні освіту, тепер ще й пішком будемо ходти.
украина - для людей, как говорится. такой удобный поезд был - всегда пользовалась им. видать, не одна я. власть решила поотмывать немного баблишка - все таки интерсити - больше денег позволит заработать ичновникам.
Да уж, снова "покращення"! А этот "Хундай" кто тянуть будет и откуда? Очевидно же, что поезд будет не с Крюковского завода! И опять возвращаемся к старой схеме и корейским паровозам. Бюджетные, они же народные, деньги расходуются не понятно на что, но с явной целью помочь нажиться и без того не обделенным чиновникам, но с ущербом простым гражданам!
интересно, кто привозит хундай. не порошенко ли? тогда понятно, конечно, почему на крюковские поезда у нас денег нету. директор завода пока не в этой банде, что и янык, и порох.
Хюндаї привіз Боря Колесніков - ще той фрукт з ПР. нажив на Євро-2012 на поїздах а на наші поїзди нащо вкладувати гроші коли можна просто вкрасти
Хоть бы слова меняли. Вот в Крыму отменили поезд потому, что только до Джанкоя ехали. а здесь только до Тернополя... Нас с вами за лохов держат и даже не выбирают выражений. Перекроили под себя всю страну. всю оставшуюся экономику и врут, не краснея
все советское наследие уже распродали - теперь нагло лезут в карманы. а из всех политиков следить за оборотом средств предлагают только комми. что сразу дает понять, кто на самом деле чьи интересы отстаивает.
Тут, я про них читал, про Хюндаи эти. Чтобы они могли развить свою огромную скорость, надо, чтобы железнодорожное полотно этому соответствовало, а Вы сами знаете, как оно соответствует. И непонятно, куда идут средства, полученные железной дорогой, потому что подвижной состав не меняется, а железнодорожные пути все больше приходят в негодность.