Ексклюзиви
пʼятниця, 16 травня 2025 16:33

Як утримати клієнта після першої покупки

Як утримати клієнта після першої покупки
Утримання клієнтів та побудова довготривалих відносин із ними - це стратегічна необхідність стабільного зростання бізнесу. Фото: Pixabay

Кожен менеджер безумовно дуже задоволений щоразу, коли потенційний клієнт здійснює покупку. Але що ж далі? Якщо у вас немає стратегії збільшення повторних покупок, ви втрачаєте потенційний прибуток. Адже саме утримання клієнтів та побудова довготривалих відносин із ними - це стратегічна необхідність стабільного зростання бізнесу. Розглянемо, що таке повторні продажі загалом, як правильно утримувати клієнтів та як консалтинг у продажах може допомогти вашому бізнесу збільшувати прибуток.

Що таке повторні продажі і чому вони важливі

Повторні продажі - це процес, коли клієнт, який вже здійснив покупку у вас, знову повертається. Це свідчить про лояльність клієнта та його задоволеність продуктом чи послугою. А правильна та чітка стратегія повторних покупок дозволяє знизити витрати на залучення нових клієнтів та підвищити загальний прибуток компанії.

Стратегії збільшення повторних продажів

Розглянемо, як збільшити кількість постійних клієнтів, впровадивши у відділ ефективні стратегії.

Сегментація клієнтів

Не всі клієнти однакові. Хтось купує у вас раз на рік, комусь важливий швидкий сервіс, а хтось віддає перевагу індивідуальному підходу. У разі сегментація бази - перший крок збільшення кількості постійних покупців.

Персоналізовані комунікації

Використовуйте персоналізацію. Якщо клієнт купив конкретний продукт, запропонуйте аксесуари. Пройшло 30 днів з моменту покупки - нагадайте про сервіс. Ці маленькі кроки формують почуття турботи, запускають механізм повторних покупок та працюють на збільшення кількості покупців завдяки рекомендаціям постійних клієнтів.

Програми лояльності та бонуси

Просте правило: що частіше клієнт купує - то більше вигоди він отримує. Програми накопичення бонусів, кешбек, доступ до закритих акцій, все це працює не гірше за рекламу, а тому і лежить в основі того, як збільшити повторні продажі без витрат на нову лідогенерацію.

Інструменти для аналізу та підвищення повторного продажу

● CRM системи - які показують, коли і що купував клієнт, коли йому написали останній лист і коли настав час зробити нову пропозицію.

● Дашборди та звітність - на яких візуально можна відстежувати, який товар має найвищий % повторного продажу.

● Email-маркетинг із тригерами - серії листів, які підігрівають інтерес до бренду та мотивують повертатися.

● Оцінка NPS та опитування клієнтів - бажаєте знати, чому не повертаються? Запитайте. Відповіді здивують.

Помилки, яких слід уникати

Навіть найкраща стратегія може не спрацювати, якщо повторні продажі запроваджуються без системи. Що часто "ламає" механізм?

● Відсутність обліку. Ні CRM? Ні, зберігаєте історію покупок? Забули, що клієнт купував у вас? Ви втрачаєте довіру.

● Перенасичення комунікацією. Листи без цінності, щоденні акції - це не стимулює, а дратує. І тоді виникає питання не "як робити повторні продажі", а "як не зіпсувати відносини з постійним клієнтом".

● Поодинокі пропозиції для всіх. Персоналізація - must have. Пропозиція "для всіх" губиться в шумі конкурентів.

● Ігнорування фідбеку. Клієнт скаржився на якість чи доставку? Якщо не відреагували - чекайте на мінус і "похолодання" з боку клієнта.

Бажаєте, щоб повторні продажі стали стабільним джерелом доходу, а не випадковим бонусом? Замовте аудит від команди Raketa Prodazh, і вам покажуть, як збільшити кількість постійних клієнтів без надмірних зусиль.

Зараз ви читаєте новину «Як утримати клієнта після першої покупки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути