
— Завжди знала, що матиму власний бізнес, як мама. Але думала, що це буде виробництво плитки чи будівельних матеріалів, — розповідає киянка 33-річна Аліна Залевська. Живе в італійському Мілані. Створила власний бренд сумок. Вони продаються в 15 країнах.
— В Україні вивчала й добре знала італійську мову. Вступила навчатися в Римський університет на бакалавра, отримувала стипендію 5 тисяч євро на рік. Під час навчання підробляла у знайомого — власника мережі магазинів сумок. Він брав із собою на фабрики до постачальників, допомагала обирати моделі. Вирішила також купувати італійські сумки й продавати їх в Україні.
— На одну стипендію закупила товар, на другу — придбала автомобіль. Продавала сумки оптом в українські магазини. Із тодішнім курсом долара їх моментально розбирали. Справа швидко стала прибутковою. Але важко слідкувати за всім з Італії. Продала бізнес за кілька місяців до початку Майдану. Після цього різко виріс євро і всі замовлення припинилися.
Заощадження, що залишилися, вирішила вкласти у виробництво власних сумок. Поїхала у Флоренцію. Там розташовані фабрики, де шиють відомі бренди. Два дні об'їжджала шкіряні заводи, щоб знайти сировину. Із нею пішла на швейне виробництво. Малювати ескіз не вміла. Показувала в книжці моделі сумок Луї Віттона і пояснювала, що треба переробити. Так народилася перша колекція із восьми речей — чотири моделі в різних видах шкіри і кольорах. Назвала бренд іменем доньки знайомої — Роза Лу.
Невеликі клатчі коштують 120–130 євро. Середні сумки — від 150 до 170 євро, великі — 200–230 євро.
Упродовж року займалася створенням нових моделей. Закінчила курс "Дизайн сумок" в Інституті моди. Знайшла модельєра та людину, яка слідкуватиме за процесом виробництва. Їздила із сумками на виставки до Німеччини, Австрії, Нідерландів, скандинавських країн. Знайшла клієнтів і запустила вироби у продаж.
Коментарі