44-річний Олександр Меленчук із Черкас отримав СМС-повідомлення, що за його платіжною карткою є борг 60 грн.
— Цією карткою я не користувався півроку. Бо наше підприємство спершу начисляло на цю картку зарплату. А потім перейшли на обслуговування в інший банк. Картка лежала без діла. Я пішов з'ясовувати. Виявилося, весь цей час банк нараховував плату за СМС-банкінг — повідомлення про зняття коштів із картки. Набігло 60 гривень. Довелося заплатити.
Cім'я черкасця Євгена, 28 років, мала в "Приватбанку" чотири картки.
— Три картки — жінчині. На одну отримувала стипендію. Як закінчила інститут, картку просто закинула. Потім народила дитину. Їй видали ще одну картку, на яку нараховували допомогу по догляду за дитиною. Пішла на тимчасову роботу — їй відкрили ще одну. Всі картки просто валялися. На них нараховували плату за послуги. І в мене одна картка лежала. Я пішов у банк, і закрив усі карточки.
У черкаській філії "Райффайзен банку Аваль" підтверджують: незалежно від того, користується клієнт карткою чи ні, фінустанова нараховує комісію за обслуговування, СМС-банкінг тощо та відсотки на суму боргу. Якщо довго прострочувати виплати, призначать ще й штраф. Тому щомісяця в будь-якому відділенні банку, що видав картку, варто брати виписку за рахунком. Якщо картка не потрібна, рахунок краще закрити. Досить написати заяву, подавши паспорт. Нарахування відсотків та комісій припинять.
Коментарі