Ужгородський залізничний вокзал вважають найкомфортнішим у Західній Україні. Тут діють кімнати матері та дитини, приміщення відпочинку для людей з особливими потребами, ресторан, перукарня. Працює вантажно-пасажирський ліфт.
Вокзал збудували за вісім місяців до виборів 2004-го. Керував роботами покійний міністр транспорту і зв'язку Георгій Кірпа. 1200 будівельників працювали у три зміни. "Укрзалізниця" вклала у проект 180 млн грн.
Цього року на ремонт вокзалу "Львів" витратили 2 млн грн.
— Більшість грошей пішли на оновлення сходів у східній частині перону, — каже начальник вокзалу 48-річний Богдан Яворський. — Також відремонтували фасад, замінили вікна на пластикові, поставили пандуси для інвалідів. Встановили дизельний генератор, який забезпечить нормальну роботу всіх служб при перебоях в електроенергії. Раніше такі аварії траплялися раз на кілька місяців — із ладу виходили всі каси. А ще помили дебаркадер — скляне перекриття перонів. Двоє працівників відмивали його два місяці.
Два тижні тому над центральним входом вокзалу в Івано-Франківську встановили сучасну світлову вивіску з назвою та гербом міста, вартістю 48 тис. грн. Вокзал теж вважають комфортним. Тут діє ресторан, є кімнати відпочинку покращеного комфорту. Споруда зведена 1866 року. Головну будівлю і посадкові платформи реконструювали 1999-го.
Тернопільський залізничний вокзал збудований 1870 року. Востаннє тут робили капремонт 1998-го. Планують провести косметичний — до 2012-го. Наступного року відкриють зал підвищеної комфортності, поставлять нові лавки і телевізор.
Чернівецький вокзал збудований 1908 року, його давно не ремонтували.
— Він незручний. Туалет на вулиці, бо вже півроку ремонтують той, що в терміналі. Немає комфортних залів, щоб поїзд почекати. Про інтернет годі й мріяти, — каже місцевий житель Ярослав Левицький, 24 роки.
— Грошей на такі розкоші та забаганки для пасажирів вокзал не має, — відказує виконувач обов'язків начальника станції "Чернівці" Василь Рутковський, 41 рік.
Нарікають на стан вокзалу і жителі Луцька. Він збудований 1959 року, відтоді жодного разу споруду не реконструювали. Найбільша проблема — немає переходу над коліями. Люди часто потрапляють під поїзди.
Коментарі