2020-го на 15 станціях Київського метрополітену замість старих встановлять нові турнікети словенського виробництва.
Їх вирішили замінити через скарги пасажирів, передає департамент транспортної інфраструктури КМДА у Facebook.
Більшість турнікетів працюють на багатьох станціях ще з 1970-х . І люди нарікали, що вони регулярно "б'ють" навіть тих, хто заплатив за проїзд.
"Нові турнікети замовили у словенської компанії Riko за понад 100 млн грн. Такі моделі встановили на початку 2019-го на станції "Площа Льва Толстого", – йдеться у повідомленні.
Словенці мають поставити обладнання для станцій "Героїв Дніпра", "Оболонь", "Почайна", "Тараса Шевченка", "Контрактова площа", "Льва Толстого", "Либідська", "Кловська", "Палац спорту", "Дружби народів", "Видубичі", "Славутич", "Осокорки", "Позняки" та "Харківська".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 14 станцій за 2 роки: представили план для метро Києва
Нові турнікети прийматимуть оплату за допомогою банківських карток, а також смартфонів із NFC, карток оплати проїзду, картки киянина й паперових або електронних QR-квитків.
"Техвимоги не виконуються", "розтрати бюджетних мільярдів", хто власники Метробуду і хто скільки станцій відкрив для киян гаряче розбиралися на пресконференції в Інтерфаксі. Будівництво метро на Виноградар в Києві вже мінімум на рік відстає від договірного графіка. З 2,6 млрд грн, виділених на будівництво, витрачено 1,6 млрд, а робіт виконано на 2,5%. Про це сьогодні на пресконференції в "Інтерфакс-Україна" в Києві заявив Олег Токарев, глава наглядової ради ПАТ "Київметробуд".
Коментарі