
Найвпливовішим світовим брендом у 2017 році стала компанія виробник дитячих іграшок Lego.
Про це повідомляє консалтингове агентство BBC.
"Згідно рейтингу, складеного консалтинговим агентством Brand Finance, вартість брендів Lego займає 196-ю сходинку, проте в рейтингу впливовості він залишив позаду Google, Nike, Disney і багато інших всесвітньо відомі бренди. При складанні рейтингу найвпливовіших брендів оцінюється популярність бренду, репутація компанії і лояльність споживачів", - йдеться у повідомленні.
Lego очолював рейтинг найвпливовіших брендів у 2015 році, а в 2016 році він зайняв друге місце в рейтингу, поступившись Disney.
"Компанія в 2004 році була близька до банкрутства: її борг перевищив 800 млн. доларів. У 2016 році компанія Lego відзвітувала про рекордну виручку в $5,9 млрд і чистого прибутку в $1,5 млрд. Деякі експерти назвали реструктуризацію Lego однією з найвдаліших", - зазначається.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 7 найбільших провалів у техніці 2017 року
Крім того, минулого року компанія вийшла на ринок Китаю, відкривши там нову фабрику, що дозволило їй здешевити виробництво і конкурувати з виробниками, що продають дешеві іграшки.
Компанія Lego досі знаходиться під контролем сім'ї, яка придумала конструктори ще в 1950-ті роки.
Компанія Hyundai святкує ювілей: 50 років, 193 країни та 60-те місце серед найдорожчих. На українському ринку компанія з 1999 року. За 2017 рік компанія продала 3856 автомобілів, посівши 6 місце серед проданих авто. У 2012 році Hyundai обійняв першу позицію з 22868 проданими авто.
Коментарі