Журнал Vogue відзначив, що після подій Майдану українська індустрія моди пережила революцію — модним стало все Made-in-Ukraine. Про це йдеться у матеріалі, опублікованому на сайті видання, передає VIDIA.
"Нова хвиля патріотизму впливає на маркетинг найменш привабливого одягу. Вовняні шкарпетки, які продають прямо на вулиці, гордо підписані "Зроблено у Житомирській області, Україна". В'язані шапки за $3 прикрашені гербом країни", — пише Vogue.
Кожен другий лоток на базарі переповнено кольоровими вінками ручної роботи — традиційною українською короною з квітів. Все це "Зроблено в Україні".
Ця фраза, за словами журналістів, стала містити у собі великий символізм та навіть сама по собі стала хештегом: на Instagram є вже понад 150 тисяч результатів товарів, від кавових горнят до обкладинок на паспорт.
Та сама хвиля національної гордості докотилася і до високої моди, зазначає автор статті, наводячи за приклад вишиванки української дизайнерки Віти Кін чи виробників піжам Sleeper, які всіляко підкреслюють своє українське походження.
Коментарі
1