
Рух автотранспорту від Києва до Харкова, Донецька, Дніпропетровська та Луганська трасою "Київ-Харків-Довжанський" може повністю припинитися, якщо Кабінет міністрів терміново не виділить 30 млн. грн., на ремонт ділянки в межах Полтавської області. Телеграму з таким повідомленням надіслала Полтавська облдержадміністрація на адресу Юлії Тимошенко.
Ремонтувати потрібно двісті кілометрів автошляху, які через складні погодні умови січня-лютого 2010 року та хронічні недоремонти в останні роки опинилися майже в непроїжджому стані.
Два місяці дорожні підрозділи області займаються ліквідацією снігових заметів та забезпеченням під"їздів до майже 500 населених пунктів. У попередні роки дорожники робили ямковий ремонт автошляхів протягом усієї зими.
"А цього року сніг практично не сходить, тому поточний ремонт робити не було можливості. Ми вже зараз бачимо, що дороги в аварійному стані", - пояснює начальник служби автомобільних доріг у Полтавській області Роман Гнатенко.
У телеграмі до Кабінету міністрів голова Полтавської облдержадміністрації Валерій Асадчев просить вирішити питання щодо цільового направлення коштів на ремонт дороги терміново.
"У зв"язку з відсутністю бюджету-2010 усі наявні ресурси дорожньо-експлуатаційних підприємств та можливості їх фінансування за тимчасовим кошторисом, доведеним службам автомобільних доріг, вичерпані. Ліміти та кошти фінансування на березень - відсутні", - йдеться у телеграмі.
Обласні керівники заявляють, що дорожнє господарство хронічно недофінансовується.
"Протягом двох останніх років постійно не вистачає коштів на поточні ремонти і утримання автошляхів. Так, 2009 року для Полтавської області згідно з Державним бюджетом було виділено більше 300 млн. грн., з яких реально надійшло лише 200 млн. грн. А щорічно дороги Полтавщини потребують близько 1 млрд. грн., - говорить заступник голови Полтавської ОДА Сергій Ясинський кореспонденту Gazeta.ua. - Недофінансування, яке маємо наразі, може призвести до колапсу транспортної мережі в цілому".
Голова Державної служби автомобільних доріг Україн Вадим Гуржос пояснює, що більшість доріг України у зношеному стані, бо їх будували 40-50 років тому як тимчасові за програмою боротьби з бездоріжжям. Головне завдання було - зробити тверде покриття. Передбачалося, що їх зроблять капітальними, коли переможе комунізм. Але так і не зробили.
Коментарі
2Чтобы продать что-нибудь ненужное, нужно вначале купить что-нибудь ненужное, а у нас денег нет. Поэтому приходиться слушать МВФ.
Я не говорю, что нужно слушаться МВФ, но там все-таки не дурачки сидят. И они понимают о чем говорят. Да и любой человек может понять, что снижение налогов приведет к опустошению и так пустоватой казны. А это пенсии, зарплаты, стипендии.
Набрались долгов,которые отдавать нужно было еще вчера, казна пустая.Поэтому кукловоды загоняют Украину в европейское стойло, требуют повышения тарифов, отмены льгот и субсидий, повышения пенсионного возраста. И это не детские рекомендации МВФ, а реальное доведение страны до банкротства и следствие этого - распродажа вкусного украинского чернозема.
Это всего лишь рекомендации от МВФ, а выполнять их или нет Украина уже решает сама. Но если снизить ставки в ущерб бюджету, то смысл такого снижения.
Интересно, если МВФ скажет нашей владе повысить зарплаты до уровня эвропейских....наша влада тоже вирішить послухатись МВФ??????????????