У США опублікували список порад для бізнесменів, які допоможуть їм позбавитися від образу "тупоголового янкі".
Некомерційна організація Business for Diplomatic Action (BDA), схвильована зростанням антиамериканізму в світі. Вона склала список з 16 порад, призначених для американських бізнесменів, які працюють за кордоном, пише AFP.
Буклет під назвою World Citizens Guide передбачається поширювати серед керівних працівників крупних компаній, таких як McDonald"s, Loews, Novell.
Там, зокрема, можна знайти наступні вказівки:
- Слухайте щонайменше стільки ж, скільки говорите
- Всі повчання залиште для своїх дітей
- Одягайтеся, тому що роздягтися ви завжди встигнете
Кіт Рейнхард, засновник BDA, сподівається, що дані ради допоможуть виправити негативне сприйняття американців в світі.
– Хоча нами як і раніше захоплюються за наш юнацький ентузіазм, оптимізм і активність. Люди вважають, що американці галасливі, зухвалі і абсолютно не знають культури інших країн, - каже він.
За його словами, буклет був складений на основі опиту громадян 96 країн світу. Так, один німець сказав: "Як Америка може бути лідером в світі, коли вона нічого не знає про цей світ".
За словами Рейнхарда, більше всього незадоволені поведінкою своїх американських колег бізнесмени із Західної Європи, особливо з Німеччини. Зокрема, вони скаржаться, що американські бізнесмени неправильно одягаються, виглядають неохайно і не завжди розуміють особливості ведення бізнесу в інших країнах.
Рейнхард поділився, що BDA вже зустрічалася з представниками американської адміністрації та домовилася видавати буклет всім американцям, що мають закордонний паспорт.
Після терактів 11 вересня 2001 року Держдепартамент США виступив з аналогічною ініціативою, проте вона не здобула успіху, пишуть Newsru.com.
Коментарі