!["Реклама на Хрещатику мозолить очі і дратує" - архітектор](https://static.gazeta.ua/img/cache/preview/445/445705_w_300.jpg?v=0)
Історично склалося, що люди приходять саме на Майдан Незалежності. Тому не треба його ламати. Таку думку у новому номері журналу "Країна" висловив московський архітектор Михайло Бейгін.
"Тут таке відчуття, як на Таймс-сквер у Нью-Йорку, де на Новий рік збираються понад мільйон людей. Сюди приходять, коли в країні проблеми. Не йдуть на Контрактову чи до Верховної Ради, а збираються на Майдані. Значить, це місце заряджене", - зауважив він.
Його колега Данило Нікішин підкреслив у свою чергу, що Майдан склався здорово.
"Архітектурних помилок немає. Це коли зайві деталі або їх не вистачає. Бувають містобудівні помилки, вони значно гірші, бо міняють обличчя міста взагалі. У Києві таких не бачив. На Майдані є лише одна зайва річ – нудна сіра "стєкляшка", що закриває половину готелю "Україна", - наголосив він.
Бейгін, у свою чергу, зауважив, що переробив би практично всю рекламу на Хрещатику.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Поштовій площі збудують розв'язку
"Вона мозолить очі, дратує. Не вписується в стиль вулиці й міста. Важко відстояти смак там, де комерція. За цим мали б стежити чиновники. У Парижі, наприклад, є "дрес-код" для реклами. Всю її контролюють спеціалісти – щоб стояла там, як рідна. А з іншого боку, київська реклама – це життя міста. По ній видно характер жителів. Згодом їхній культурний рівень зростатиме, і вони відчують потребу щось змінити", - зазначив він.
Повне інтерв'ю московських архітекторів читайте у журналі "Країна" № 27 (130) за 12 липня 2012 року.
Коментарі
3