У столиці Національний художній музей України радикально оновив власний бренд.
"Головна місія – перетворити імідж музею з образу старого нудного і притрушеного пилюкою мудреця на образ досі мудрого, але живого, активного, відкритого і зацікавленого вчителя. Який дозволяє гуляти пари, якщо немає настрою, сидіти попою на парті і мати власну думку з будь-якого приводу. Який розповідає історії, а не мучить підручниковими термінами й нудними балачками", – йдеться в концепції агентства Banda, яке розробило айдентику для музею.
Також в агентстві запропонували відмовитися від української абревіатури НХМУ, вживаючи натомість NAMU – від англійської назви National Art Museum of Ukraine: "Коли тобі є що розповісти про свою історію і своє мистецтво, і ти готовий розповідати про нього світу, то і робити це варто мовою світу".





"Національний музей досі перебуває у ситуації, коли державне фінансування не передбачає коштів на розвиток, усі подібні проекти ми робимо лише завдяки допомозі партнерів та меценатів. У таких умовах оголошувати відкритий тендер не було сенсу", - розповіла заступниця директорки з розвитку Національного художнього музею Ольга Балашова у The Village Україна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інтер'єр столичної квартири переміг у престижному архітектурному конкурсі
У листопаді новий стиль отримала і Національна опера України. Редизайн розробила студія російського дизайнера Артемія Лебедєва. Він внесений до списку "Миротворця" за антиукраїнську пропаганду, неодноразовий незаконний перетин українського кордону та підтримку анексії Криму. Лебедєву заборонений в'їзд до України. У керівництві опери повідомили, що не замовляли редизайну.
Коментарі