




Два українських бренди PRZHONSKAYA та Ali Saulidi створили спільну колекцію взуття сезону весна-літо 2017. Рекламну кампанію зняли на тлі безлюдної краси пустелі.
Модель Юлія Хромцова позує у жіночних лакованих та замшевих туфлях-мюлі. Це взуття на підборах без задника. У колекції представили небесно-голубі, пудрово-бузкові, глибокого виноградні відтінки та кольори тютюну.
Увагу також привертають геометричні форми: гострі носки поєднуються з масивними квадратними каблуками. Взуття виглядає елегантно та практично.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чотири наймодніші моделі взуття для сезону весна-літо 2017
Дизайнери Олена Пржонська та Алі Сауліді співпрацюють вже не перший сезон, створюючи взуття для подіумних колекцій одягу. Цього разу мюлі Ali Saulidi послужили яскравим акцентом в монохромних комплектах. Пржонська звернулася до елементів класичного костюму та білизняної естетики, об'єднала м'які приталені силуети та жорсткі чисті лінії.
Коментарі
Здивував Зеленський. Дійсно,з цими каналвми було щось не так...
Как же много Зеленским упущено! Не бы бы это предвыборный фарс! Посмотрим, что дальше станет делать с преследуемыми патриотами? Обещает военный парад... После всего, что он натворил в Украине, заглядывая в глаза Путину, плохо верится в его вразумление!