Укрпошта освоює нові напрями діяльності. Підприємство отримало акредитацію як суб'єкт державної реєстрації. Найближчим часом у відділеннях можна буде зареєструвати бізнес та майно. З квітня за домовленістю з Державною службою з безпеки на транспорті на пошті оформляють ліцензії на перевезення пасажирів, вантажів. Також підприємство розширює лінійку фінансових продуктів. Про це в інтерв'ю Gazeta.ua розповів в. о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук.

Минулий рік був вдалий для підприємства - отримали прибуток 53 мільйони гривень. Чи вдалося зберегти позитивні тенденції 2016 року?
- У січні-квітні 2016-го підприємство отримало майже 1,5 мільярди гривень доходу та 20 мільйонів прибутку. Це у 1,5 разу більш, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільше доходів отримали від надання послуг із пересилання посилок, письмової кореспонденції, дрібних пакетів, передплати періодичних видань та приймання різноманітних платежів. Доходи від передплати періодичних видань зросли більш як на третину, порівняно з квартальними показниками 2015-го. Збільшились обсяги письмової кореспонденції та міжнародних дрібних пакетів, у тому числі за рахунок послуги E-packet. Майже на чверть зросли доходи від надання фінансових послуг.
Яка ситуація на підприємстві з виплатою зарплати, сплатою податків?
- Боргів із зарплати на підприємстві немає. Також вчасно сплачуємо податки до державного бюджету та цільових фондів. За чотири місяці перерахували понад 368 мільйонів гривень податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.
Завдяки збільшенню доходів та оптимізації витрат вже двічі цього року підвищували заробітну плату – у квітні і травні.
Укрпошта почала надавати послуги з оформлення транспортних ліцензій та планує спробувати себе у сфері державної реєстрації. Розкажіть детальніше про це.
- На початку року Укрпошта підписала кілька важливих документів про співпрацю з Міністерством юстиції та Державною службою з безпеки на транспорті. Завдяки цьому громадяни отримали можливість оформляти ліцензії на перевезення пасажирів, вантажів у будь-якому відділенні поштового зв'язку. Протягом двох місяців за ліцензіями на пошту звернулося близько 200 осіб.
Також Укрпошта пройшла процедуру оформлення, як суб'єкт державної реєстрації. Вибрали для пілотного проекту 10 областей, де у відділеннях організуємо робочі місці реєстраторів. Спеціалісти пройдуть навчання, отримають доступ до держреєстрів. Тому вже найближчим часом розпочнемо надавати послуги з держреєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також - речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Ця послуга дозволить заощадити час і транспортні витрати для наших клієнтів.
Сьогодні Укрпошта надає у всіх відділеннях поштового зв'язку спрощений доступ до понад 50 видів адміністративних послуг. Завдяки найбільшій мережі відділень в Україні (майже 12 тис.) та розвинутій логістичній інфраструктурі, ми забезпечуємо "крокову доступність" до адміністративних, поштових, кур'єрських, фінансових та інших необхідних послуг.

Ви сказали, що до будь-якого відділення можна звернутися за понад 50 адміністративними послугами. Чи користуються українці ними?
- Впродовж 2015-го і від початку цього року більш як мільйон осіб звернулися за адміністративними послугами через Укрпошту. Люди довіряють національному оператору поштового зв'язку.
Які адміністративні послуги найбільше замовляють українці?
- Найпопулярніші послуги: призначення житлових субсидій, видача довідки про доходи (розмір пенсії), надання інформації з Держреєстру речових прав на нерухоме майно, видача ліцензії на право отримання ліцензії з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів тощо. З початку року найбільшу кількість адмінпослуг оформили через наші відділення у Харківській, Житомирській, Сумській, Тернопільській та Волинській областях.

Останнім часом Укрпошта приємно дивує клієнтів різними новаціями. Чого чекати найближчим часом?
- Відкриваємо нові сучасні відділення по всій країні. У цьому році плануємо відкрити не менше 100 відділень та автоматизувати 1600 робочих місць операторів.
З січня 2016-го розпочав роботу власний контакт-центр, що надає фахову допомогу клієнтам з будь-яких питань, пов'язаних із послугами Укрпошти. За час роботи до контакт-центру звернулося близько 150 тисяч громадян. У травні на базі цього центру розпочав роботу так званий help-desk – сервіс, який забезпечує технологічну підтримку наших працівників, необхідну для якісного обслуговування клієнтів.
У лютому впровадили послугу з перевезення габаритних вантажів масою від 30 до 400 кілограмів. За чотири місяці доставили до замовників більше 35 тонн вантажу. Працюємо над розширенням можливостей для ринку e-commerce. У цьому році плануємо запропонувати інтернет-продавцям нові логістичні рішення як для внутрішнього, так і для міжнародного ринків. У червні запустили стартап із легкого експорту товарів до Казахстану. Тепер, щоб українським онлайн-магазинам відправити свої товари закордон, достатньо підписати угоду з Укрпоштою на пересилку товарів по системі "Консигнація". І товар у короткі терміни за доступною ціною опиниться в Казахстані. Зараз відпрацьовують легкий експорт до інших країн світу.
Маємо багато планів щодо розвитку ІТ-проектів. Укрпошта планує стати національним оператором інформаційних та фінансових послуг. Працюємо над впровадженням мобільного гаманця mWallet та створенням на базі Укрпошти on-line мегамаркету для торгівлі будь-якими товарами та послугами. Наша мета – перетворити Укрпошту на нове сучасне підприємство.
Коментарі
4