На сьогоднішній день Київський КПК є лідером целюлозно-паперової галузі в Україні. Від великого підприємства високі очікування як у споживачів, так і у партнерів. В умовах жорсткої конкуренції у бізнесі, яка сьогодні існує на вітчизняному ринку, треба не просто зацікавити клієнта, а й утримати його, запропонувавши шлях довготривалої перспективної співпраці, побудованої на лояльності обох сторін. Комбінат має солідний досвід у вивченні замовників для формування найкращих індивідуальних пропозицій.
Розділяти цінності - зміцнювати відносини
Закономірно, що більшість маркетплейсів витрачаються на вивчення своїх потенційних покупців, щоб бути для них ближчими, створюють цілі дослідницькі платформи та навіть використовують можливості штучного інтелекту. Адже нині клієнт став вибагливий, тим більше в Україні, де точиться війна. Люди хочуть підтримувати компанії, які розділяють їхні цінності. Невипадково кінцевий бенефіціарний власник Київського картонно-паперового комбінату Хайн Ціннер (Heinz Zinner) з Австрії постійно наголошує на особливій відповідальності бізнесу під час війни та турботі про працівників обухівського підприємства. Сучасне виробництво далеко пішло від принципів роботи звичайного заводу: тут використовуються інноваційні технології, відмінний підхід до справи та побудови процесів.
Гофровиробництво ККПК вимагає матеріальної та творчої складової
Інвестиції австрійського акціонера за підтримки бенефіціарного власника Хайнца Ціннера (Heinz Zinner) дозволили Київському картонно-паперовому комбінату зайняти надійну позицію виробника гофротари. Цей напрямок вимагає особливого підходу до клієнтів, адже кожне замовлення розробляється згідно індивідуальним вимогам та побажанням партнерів. Останнім часом гофрована упаковка набула надзвичайних трансформацій та переросла формат звичайних картонних ящиків.
Гофровиробництво у Обухові стандартно пропонує такі види продукції:
- великогабаритну тару;
- SRP упаковку - сучасні рішення для оптимізації мерчайданзингу;
- споживче паковання у вигляді лотків з відкритим чи напіввідкритим верхом, піддони, дисплеї, обгорткові ящики тощо.
- e-commerce бокси для потреб електронної комерції та логістичних служб.
Така упаковка наразі набуває популярності завдяки тенденції збільшення продажів товарів через онлайн-майданчики. Тому за ініціативи власника для її виготовлення нещодавно було встановлено нове обладнання.
Тара для e-commerce набуває популярності для різних товарів
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Австрійський власник Київського картонно-паперового комбінату створює умови для запровадження міжнародних стандартів якості виробництва
Гофрокартон - економна альтернатива дорогим матеріалам
Інколи для замовника готових рішень виявляється недостатньо, тоді фахівці Київського КПК вдаються до пошуку нестандартних шляхів, адже гофрокартон - матеріал, який дозволяє експериментувати. Часто такі запити пов'язані з сезонністю і мають обмежений наклад: влітку - октабіни для транспортування баштанних, взимку - величезний асортимент тари для подарунків до новорічно-різдвяних свят під потреби клієнтів.
Кошики з гофрокартону - альтернатива тари для упаковки подарунків
Лотки із гофрокартону вповні можуть замінити подарункові кошики з лози або ж дерев'яні контейнери, при цьому також є екологічними, але набагато дешевшими. Не треба перейматися і за безпечність такої тари, адже власник Київського картонно-паперового комбінату Хайнц Ціннер (Heinz Zinner) має принципову позицію щодо якості всієї продукції, яку виготовляє комбінат.
Так розширення можливостей виробництва та готовність фахівців задовольнити запити замовників є рушійною силою, яка дозволяє бізнесу повсякчас розвиватися, а клієнтам почувати себе особливими та впевненими у довготривалому партнерстві з Київським картонно-паперовим комбінатом.
Невпинна діяльність Київського картонно-паперового комбінату на тлі війни є прикладом ефективного українського-австрійського партнерства у бізнесі та гуманітарній сфері.
Україна та Австрія поглиблюють економіко-гуманітарну співпрацю: як повідомив голова МЗС країни Александер Шалленберг, торік офіційний Відень спрямував 153,5 млн євро до Європейського фонду миру (EFF). Крім того, австрійська влада надала українцям гуманітарну допомогу на понад 206 млн євро. Ідеться не лише про фінанси: після трагедії в "Охматдиті" альпійська держава прийняла на лікування групу маленьких пацієнтів.
Коментарі