У роботі "Приват24" 1 листопада стався технічний збій, через який клієнти тимчасово не можуть проводити фінансові операції.
У банку підтвердили технічні проблеми.
"Зараз спостерігаються складнощі під час проведення платежів та переказів. Ми вже працюємо над вирішенням цього питання. Будь ласка, спробуйте пізніше виконати операцію. Дякуємо за розуміння", - йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПриватБанк зупинить картки, банкомати і термінали: що треба знати
Проблеми виникають під час відкриття мобільного застосунку та на вебсайті банку. Клієнти не можуть здійснювати перекази, оплачувати послуги та користуватися іншими фінансовими сервісами.
Фінустанова вже залучила технічні команди для усунення неполадок. Розробники працюють над тим, щоб стабілізувати роботу платформи та відновити повний доступ користувачів.
Банк закликає клієнтів зберігати спокій і повторно спробувати виконати операції після усунення проблем.
Приватбанк діє виключно в межах законодавства, передаючи інформацію щодо клієнтських операцій для нарахування кешбеку.
Банк дбає про безпеку банківської таємниці та персональних даних своїх клієнтів. Українське законодавство вимагає підписання письмового дозволу на розкриття банківської таємниці від кожного користувача перед відкриттям рахунку "Національний кешбек".




















Коментарі