
У найближчому майбутньому BILLA Україна планує масштабну експансію. Фокус компанії направлений на Київ і київські регіони. Про це повідомила Генеральний директор мережі супермаркетів Оксана Мандзюк.
За словами О. Мандзюк, плани розвитку лишаються одними з пріоритетних пунктів стратегії компанії. "Залежно від економічної ситуації, за найближчі 5 років ми маємо намір плавно збільшити кількість магазинів і відкривати від 3 до 5 супермаркетів на рік. Також ми готові розглянути купівлю мереж – тема завжди була актуальною для нас", – каже гендиректор BILLA.
Найближчим часом основний акцент на будівництво супермаркетів BILLA буде зроблений у Києві. Оксана Мандзюк повідомила: "Відкриття нових супермаркетів означає створення великої кількості робочих місць. Уже зараз BILLA є одним із найбільш відкритих роботодавців на ринку: кількість робочих місць у компанії налічує понад 1500".
"Усім нашим співробітникам ми пропонуємо широкі можливості поетапного професійного і особистісного зростання. Високий ступінь мотивації досягається за рахунок коротких драбин ієрархії, оперативно прийнятих рішень і колективної роботи", – підкреслює керівник мережі.
Мережа супермаркетів BILLA функціонує в Україні вже 17 років. За цей час сучасний роздрібний формат і вимоги покупця суттєво змінились, а наявність широкого асортименту і товарів високої якості стало необхідною умовою вибору магазину. Саме тому супермаркетам важливо вміти адаптуватися до умов ринку, швидко і плавно переходити до нового формату, вважає Оксана Мандзюк.
"Обираючи улюблений супермаркет, покупець орієнтується на такі фактори: широкий асортимент товарів, низькі ціни, акції та знижки, якість товарів та зручне розташування. Відповідність очікуванням наших споживачів є ключовим фактором діяльності нашої мережі", – підбиває підсумок генеральний директор BILLA Україна.
ДОВІДКА
Мережа супермаркетів BILLA є частиною групи REWE.
Сьогодні REWE Group представлена вже у 20 європейських країнах, об'єднуючи 330 тис. співробітників, а фінансовий обіг концерну досягає близько 52 млрд. євро.
Перший супермаркет був відкритий у Києві 3 лютого 2000 року. За період з 2000 до 2014 року підприємство зробило значні інвестиції в будівництво супермаркетів у Києві, Дніпропетровську, Запоріжжі, Харкові, Одесі, Нікополі, Краматорську, Житомирі й Херсоні. На сьогоднішні мережа налічує 36 філіалів. Кожен супермаркет здатен обслуговувати до 7 тисяч покупців на день. Рітейлер залучив понад 600 постачальників.
Коментарі