![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/489/489070_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/489/489070_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/489/489070_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/489/489070_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/489/489070_5_a_135_100.jpg?v=0)
Не секрет, що Моніка Белуччі вже не перший рік є музою і обличчям лінії одягу і косметики італійського дизайнерського дуету Dolce&Gabbana.
Тепер спекотна актриса не тільки надихає марку, але і надихнулася сама - на створення колекції засобів для макіяжу під назвою True Monica Makeup.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Моніка Беллуччі оголилася у ванній для нової фотосесії
Саме макіяж, створений за допомогою цих засобів, прикрасив 48-річну зірку на рекламному фото, а також під час зйомок для журналу Grazia. У палітру Моніка включила в основному спокійні кольори.
×
Коментарі