
Втратити колесо на ходу: як розпізнати небезпеку до трагедії
Втрата колеса під час руху - смертельно небезпечна ситуація, особливо на великій швидкості, повідомляє GSMinfo.
У таких випадках автомобіль може втратити керованість і спричинити аварію.
Проте, як зауважують експерти, ця проблема майже ніколи не виникає раптово - машина зазвичай попереджає про несправність завчасно.
За даними видання, найпоширенішими причинами втрати колеса є технічні проблеми з ходовою частиною, зокрема:
- ослаблені болти кріплення;
- зношений або несправний підшипник;
- деформація або пошкодження кріплень;
- розбалансування ободів коліс.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Неможливо" відремонтувати у вживаних автомобілях: експерт назвав річ
Ці несправності не з'являються миттєво - їхній розвиток займає певний час. Однак уважний водій може помітити характерні ознаки:
- Сторонні шуми: скрегіт, стукіт або гул, особливо при розгоні, часто вказують на проблеми з підшипниками чи кріпленнями.
- Відведення авто вбік: можливий наслідок порушеної геометрії підвіски або нестійкого колеса.
- Вібрація: тремтіння в кермі чи кузові може свідчити про деформований обід або ослаблені болти.
Нерідко водії ігнорують ці сигнали, сприймаючи їх як "особливості" машини. Але така байдужість може коштувати життя.
Фахівці радять регулярно перевіряти технічний стан автомобіля, особливо:
- контролювати кріплення коліс і стан підшипників;
- після заміни колеса підтягувати болти через 50-100 км;
- не перевантажувати авто, щоб уникнути зайвого навантаження на ходову;
- звертатися до СТО при перших ознаках відхилень у поведінці автомобіля.
"У підвісці немає дрібниць. Кожна вібрація чи стукіт - сигнал про потенційну небезпеку", - наголошують у сервісах.
Купуючи вживаний автомобіль, обов'язково перевірте стан гальмівної системи. Якщо авто більше ніж 10 років, найімовірніше, гальмівні шланги вже зношені, краще їх замінити, адже саме вони і є головною причиною розгерметизації системи. Також, коли будете міняти шланги, водночас замініть і гальмівну рідину, що теж дуже важливо. Та, звісно, треба перевірити стан колодок та дисків, на гальмах краще не економити, бо розігнатися легко, а загальмувати вже проблема.
Коментарі