
Споживча активність на українському ринку нових легкових автомобілів залишається вкрай низькою. В листопаді було продано 6 802 нових легкових автомобілів, що всього на 15% більше, ніж у попередньому місяці.
При цьому розрив з показником минулого року залишається дуже великим. Порівняно з листопадом 2013 року ринок скоротився в 2,3 рази, пише Укравтопром.
Масовий вихід з ринку споживачів автомобілів економ класу все більше змінює структуру продажів. Листопадова версія п'ятірки лідерів ринку нових легкових автомобілів виглядає наступним чином:
На першому місці закріпилася японська марка Toyota. Попит на цей бренд порівняно з жовтнем збільшився на 19% і зафіксований на позначці 836 авто. Рік тому Toyota також займала лідируючу позицію загальноукраїнського рейтингу, але з показником 1 639 шт. Таким чином, падіння продажів відносно листопада 2013 року для цієї японської марки склало 49 відсотків.
На другу сходинку піднявся Ford з результатом 474 авто., який займав у минулому місяці, так і рік тому лише 9 сходинку з показниками 276 і 767 проданих авто. відповідно. В результаті Ford поліпшив свої продажі до попереднього місяця на 72%, а порівняно з результатом річної давності знизив їх на 38 відсотків.
Бронза листопада дісталася Nissan - 410 шт. (+24% до жовтня 2014 і -37% до листопада 2013). При цьому в жовтні ця марка займала лише 6 сходинку рейтингу, а рік тому 10 місце. На четверте місце, з третього в жовтні, опустилася французька марка Renault з результатом 399 шт. (+0,5% до жовтня 2014 і -61% до листопада 2013).
Замикає ТОП-5 листопада український бренд ЗАЗ, попит на який знизився щодо попереднього місяця на 6%, а порівняно з листопадом минулого року - на 74% і склав 387 автомобілів.
Всього з початку року на українському ринку нових легкових автомобілів було продано 89 391 авто. або на 54% менше, ніж за аналогічний період 2013 року.
Коментарі