Варто відзначити, що в поточному році в списку десяти найдорожчих брендів вперше за останні два роки з"явилася марка Hyundai, зайнявши восьме місце. Вартість цього південнокорейського бренду в порівнянні з 2007 роком збільшилася на дев"ять відсотків - до 4,8 мільярдів доларів. До нового рейтингу найбільш дорогих компаній не увійшли Chevrolet і Nissan, що займали за підсумками минулого дослідження сьоме і восьме місце відповідно.
За Toyota в рейтингу найдорожчих автомобільних брендів в 2008 році йдуть Mercedes-benz (вартість - 25,6 мільярда доларів), BMW (23,3 мільярда), Honda (19,1 мільярда), Ford (7,9 мільярда), Volkswagen (7 мільярдів), Audi (5,4 мільярда), Hyundai (4,8 мільярда), Porsche (4,6 мільярда), Lexus (3,6 мільярда), повідомляє Лента.ru.
×
Коментарі